Kızçeler bakarmısınız bi

Mrb güzel anneler :white_heart:bebeğim 15 günlük oldu sağlık ocağından verilen vitamin hakında bilgi alacaktım kulanan varmı bir sorun oldu mu bebekte tiktokta karşıma çıktı çoğunluk önermemişti napıcağmı bilemedm sizin bu konuda bir bilginiz varmı acaba

mrb kesinlikle kullanmadim bebegim gazdan mahfoldu kesinlikle kullanma canim oceans kisini al

Kullanma dediğin devidmi cnm çünkü benim bebeğimde acayip gazlı onun yüzünden olabilirmi acaba

tabiki ondan gazı ben 1 kez verdim o gun mahfoldu hemen gidip eczaneden oceans d aldim temiz icerikli hic gaz sorunumuz olmadi saglik ocaginin verdigi hicbirseyi kullanmadim

Ben pedia d kullanıyorum 9 buçuk aylık . Sağlık ocağının verdiği hiç bir şeyi kendimde de kızımda da kullanmadım

Bende kullanmadım ordan verdiklerini bi iki kere kullandım çok kötü gaz yaptı hergün aynı saate başlardı ağlamaya hemen değiştirdim sorunda kalktı ortadan

Kizim bir yasinda hala kullaniyorum . Aslinda önerilmiyor ama ben cok duzenli kullanmıyorum buyudukce azaltim. Demir de ocean kullaniyorum. Suanlik hic bir sorun yok .

Teşekkür ederim anneler :tulip:Kullandığınız damlayı resim olarak atarmisiniz o zaman bnde bunu kullanmayi kesicem gece hiç uyumadik 3aylik olduk azalacağına dahada fazlalaşiyor sanki

Bizde de hem gaz yaptı hem uykusuzluk. Çocuğumun uykusu oluyordu dalamıyordu. Uygulamada yorumları okuyunca farkına vardım bende. Hemen eczaneden ocean damla aldım. Çok şükür gazı hala var ama uykuya dalma sorunumuz yok.

Aynı şekilde acayip uykusu var ama tam dalamiyor ben sancidan dolayı olduğunu düşünüyordum hep

Bende öyle sanıyordum. Gündüzleri ver dediler bu sefer gündüzleri yine uyuyamıyordu ki yavrum. Uyku gelişimin önemli bir parçası birde. Çok şükür şimdi bir tık daha rahatım

saglik ocağının damlalarini vermesi çok zor icirirken her yer batıyor çok düzenli de veremedim zaten unutuyorum sürekli oceans in hem Demir hem d vitaminini aldım geçen ay icirmesi de rahat kolay oluyor 11 ay 23 günlük bebişim

Ya dün başladım deneme amaçlı vermeye hata dün doktora sordm ver dedi mutlaka ama dün gece çok huzursuzdu yine damlaya bağlamak istemedim ama bugün toplasam 2 saat uyumadı

Evet uyku önemli gelişim için e uyuyamıyolar bu seferde

Evet bunuda öneren olmuş kendimiz alıyoruz sanırım bide kemik gelişimi için buda demi yani devit3 le aynı görevimi görüyo

Yani aslında d vitaminleri güneş eksikliği çok olduğu için herkesde buna biz de dahil ondan dolayı o eksikliği bebekte gidermek için kullanılıyor. Sağlık ocağında doktora yazdırıyorum ben eczanede daha düşük ücret ödüyorum sizde öyle yapabilirsiniz .

Normal parayla aldğmzda ne kadar oluyor ücreti bide pediamı oceanmı alsam

150 lira falan sanırım.bir defa yazmamıştı il dışındaydık öyle aldık öyle oluyor yani ocean bilmiyorum ben sadece demir ilacını kullanıyorum onda .