Kızım 2 aylık 12 gunluk ellerı agızından çıkmıyor

Sızce bu normal mı emzık verıyom atıyor ellerını sokuyor.

Evet normal ellerini keşfediyor

Evet canim bizimde oyle elleri hep agzinda

Ellerını kesfedıyor dıye bende YouTube bır doktordan dınlemıstım. Ama diş miş cıkartır mı acaba bazen 2 elını bır sokmaya baslıyor salya fln da olunca . Arada huysuzluk tutunca korkuyom valla

İlk yapmaya baslayinca bende korkdum acaba dismi diye post acdim hatta salyada akiyo cenesi hep islak ama ellerini kesfediyomus bizimki bayadir boyle

He ıyı o zamn bnm kız da 1 haftadır boyle dedıgın gıbı agzının kenarları hep ıslak hatta agızıyla topurcuk cıkartıyor :joy:

Aynen bizimkide yavaş yavaş almaya basliyo hemen diyolar çocuk elini emiyo acıkmış emzir diye :joy: bu ara bizimkide uykusu gelince göz kasimaya başladı 2 ay 4 günlük oldu bı yandan az daha buyusede dillense daha tatlı olur diyorum bı yandan da keşke hep bebek kalsa en tatlı zamanı diyorum​:heart::heart:

Bende hep bebek kalsın ıstıyom bu zamanları daha guzel . Maşallah benim kız baaya haraketli buyunce bize kök söktürür gıbı :crazy_face::speak_no_evil:kızım sabah olunca park besıktekı dönencelerle sohbet edıyor :joy:bıze tepkı verıyor . Istıyor kı onunla konusak ha bıde televızyon ızlemeyı cok sevıyor ben ızle esın doye donduryom 360 derecede kafayı dondurup bakmya calısıyor​:joy::joy::joy:bakıtmayınca da aglıyor . Genelde televızyonun sesını acarım goruntuye nadır bakar . En azında 1 uasına kadar da olsa az baksa yeter konusmasını etkılemesın dıye ama soyle bırsey de var babası olsun ben olayım hep konusuruz kızımızla cok etkılemez dıye dusunuyorum.