Kızım dişkisini siyah yapıyor

Merhaba kızlar 15 aylık kızım 3 gündür dişkisini Siyah yapıyor ve dolu dolu yapıyor bir kerede taşırdı bu normal mi yaşiyan var mı ?

Demir ilaci fln kullanıyor mu peki? Eğer kullanmıyor ve bebeğinizde de halsizlik fln varsa bir tahlil için doktora götürün.

Canim bir ara benim kiz da yemyeşil yapiyordu eczaneye sorduk ordaki çalışan abii.Uzun süre siyah kaka yaparsa sıkıntı demisti. Diger renklerde sıkıntı yok ama uzun süre mesla 7 günü geçiti mi ?

Ayrıca arkadaşın da dediği gibi demir ilaci kullanılıyorsa da koyu renkli oluyor.

1-2 kere benim bebeğimde yapmıştı ama bir daha olmadı şükür. Doktora sorduğumda bir daha olursa kontrol gerekir demişti. Doktora götür bence.