Kızım sürekli hasta oluyor

16 aylık kızım 2 haftada bir hasta oluyor antibiyotik kullanıyoruz. Aynı durumda olan var mı

Doktora danistinizmi bagisikla alakali bi problemi varmi.

Hepsinde mi antibiyotik kullanıyorsunuz acaba?

Bağışıklık testi var canım onu yaptırabilir destek alabilirsin geçmiş olsun

Bağışıklığı düşük olabilir diyorlar test falan yapmıyorlar. Kan testinde enfeksiyon çıkıyor hep

Mecbur kullanıyorum yoksa aşırı huzursuz oluyor

Onu nasıl yaptırabilirim

Sürekli antibiyotik kullanımında da bağışıklık kazanılmıyor maalesef. Benim oğlum 9 aylık ve şimdiye kadar 4 kere antibiyotik kullandı. Şu an 1 aya yakındır grip takipteyim sürekli. Bu uzama sebebini de bu kadar antibiyotik kullanımına bağlıyorum. O yüzden sordum size sürekli antibiyotik kullanıyor mu diye.
Bayramdan sonra doktor getirin de bağışıklık kanlarına bakalım dedi. Sizde tek doktorda kalmayın derim. Sürekli sürekli antibiyotik alt üst ediyor çocukların dengesini. Bağışıklığına bakılsın bir.
Onunla geçmiş olsun.

Çok teşekkür ederim bende araştırayım

Normal degil canim her iki hafta kesin baska uzmana arastirttir…

Kandan bakılıyor canım alerji bölümü bakmıştı bize immünoloji

İmmğnolojşye götürmüştüm ama tenine birkaç damla bir şey damlatıp alerjisi yok demişlerdi

Geniz eti problemi olabilir kaynım var 5 yaşında o da öyle bebeklignden beri ameliyat olacak Haziran da

Geniz etinin olduğunu nasıl anlarım doktora gitmeden ya da anlayabilir miyim

Bademcik dondurma cubugla lambayla bakar gecen hafta eymene bakmisti aile dokturumuz.ust genezinde balgam var dedi oda burun sprayle dikce yumusuyor.bogaza iniyo hastalandiriyo.

Ama soyle bisey soyleyeyim bu ameliyatlar cok faydali degil diger uc buyuk oldu tekrarladi.

Yok o alerji testi bu bağışıklık kandan bakılıyor canım

Yani bazı belirtileri var ama yüzde yüz kesin tanı için doktora muayene olmalı. Ağzı açık uyuma horlama vs gibi