Kızım yapışık ikizim gibi

Kızım 5 gün sonra 10 aylık olacak babası da dahil kimseye gitmek istemiyor biri almaya yeltendiğinde yakama yapışıyor alırlarsa da ağlıyor wc bile zar zor gidiyorumağlarken bırakıyorum mecburen. Ben yanındaysam o yerde oynuyorsa babasıyla oynuyor ama ben odadan çıkarsam ağlıyor yada benim kucagımdaysa gitmiyor. Normal mi bu durum ne zaman düzelir?

Benim oğlum da 2 gün sonra 11 aylık olacak. Bu durum yeni başladı 3-4 gündür cidden zorlamaya başladı hiçbir iş yaptirmamasi sürekli kucak istemesi. Ayrılık kaygısı maalesef. Tek başına odada oynardı bu zamana kadar. Artık oynamak istemiyor. Yaptığım şey uzaklaşsam bile sesli bir şekilde onunla konuşmaktı bu zamana kadar. Varlığımı hissediyordu, arada görünüyordum kapıdan. Gitmemiş hissi vermek için. Bu zaman kadar olmamıştı böyle. Uzun bir süre annemlerdeydim eşimle yalnız kalmıyor şimdi de. Beni gördüğü an kucağımdan inmek istemiyor. Babasıyla oynamak bile istemiyor oturup. Ben oturtursam oynuyor. :woman_facepalming:t2: Geçicidir diye umuyorum ya… Bayağı da ağırlaştı kucağımdayken iş yapamiyorum belim ağrıyor kollar falan fena 3 dkda.

Bu arada 1,5 yaşa kadar devam edebilirmiş bir durum, inşallah etmez o kadar​:face_exhaling::face_exhaling:

Ay demeyinnn

Benim kızımda 10-11 aylıkken bu durumu yaşadık ayrılık kaygısı diyorlarmış bu günleriniz de geçer Allah iziniyle. Bizimki 1 hafta sürmüştü tanımadığı ortamda ya da ilk defa gören akrabalarımızın yanında beni göremeyince çok ağlıyordu bana yapışıyordu. Hatta evde aynı odadan mutfağa gittiğimde bas bas ağlıyordu.Hatta tuvalete beraber gidiyorduk. Şuan 13 aylık olduk çok şükür geçti ara da oluyor o da 2-3 dakika kuçagima alınca sakinleşiyor bırakıyorum geri oyununa bakıyor. Bir az dayanın çok geçmiş olsun Allahım kolaylık versin hepimize :raising_hands:t2:

Aynı durumdayız canım benim kızım da 11 aylık olacak 9 aylıkken başladı şuan zirvede oradan sessizce çıkayım etrafa bakıyor babası yanında ama kıyamet kopuyor ayrılık kaygısı mı ne valla her ay bi kaygı 12 aylık olunca normale dönüyor dedi doktor bende aklımı yitirme kaygısındayım ne banyo ne lavabo hiç bi yere gitme kucağında beni al gezelım bu ne ataklar valla biri bitmeden diğeri başlıyor bogaldım koca yemek ister çocuk durmaz huni takıp gezecem :rofl:

Yürümüyor, emeklemiyor. Ortalıkta da yutabileceği bir şey bırakmamaya çalışıyorum. Allah korusun hepsini​:heart: