Ragaip kandiliniz mübarek olsun kızlar …kızım zaten çok sancılı biliyorsunuz birde karnı acayip şekilde gurulduyor normalmi bu emzirirken resmen duyuluyor ya neden guruldarki
Hayırli kandiller sinemcim, hava yutuyordur . Memenin kahverengi kısmını komple kavraması gerek , yoksa öyle hava yutuyor
Allah razı olsun cnm
tamamen alıyor ama çok sık emiyor gazlı olduğu için hırsını gogsumden alıyor emerek ikiniyor birşey olmaz degilmi gurulmasindan
İşte onlar gaz olarak tekrar sancı vericek, karnına sırtına zeytinyağı ile masaj yap canım , bacak hareketleri de yaptır . İki üç aya kendi hareket ettikçe Gazi da azalicak inşallah, bende geçtim bu yoldan çok yorucu idi ![]()
Hayırlı kandiller canım bu ara benimkininde karnı gurulduyor
mamayı reddedersen guruldarsın diye söyleniyordum
Benimkinde de var ya hatta geceleri bazen acayip ses geliyor benim bile o kadar karnım guruldamaz ama normalmiş yani gazdan bağırsak hareketlerinden falan olabiliyormuş
Hayırlı kandiller cnm ayaklarını sıcak tut birde küçük normal bizimki bir yaşında hala guruldar Gazi vardır
Yaa inşallah darısı bize cnm teşekkür ederim![]()
Ayyy kuti![]()
Yaaa aman öyle olsun da sancıları bitince duzelecekler nasil olsa![]()
![]()
coraplidon patik giydiriyorum ona rağmen ısınmıyor nedense evde sıcak ![]()
Aynen öyle inşallah sakin ve akıllı oldukları zaman çok uzak olmasın![]()
Amin aminnnnn inslalah cnm bu ara çok yipraniyorim gerçekten Allah razı olsun duaların için![]()
![]()
Ayy cidden çok zor bende 3 çocukla mücadele içindeyim Rabbim yokluklarını göstermesin inşallah ![]()
Aminn inşallah
Aynıyız 3cocuk gerçekten çok zor oluyor ya dersleri sınavları anne şu anne bu ayy yeter diyorum artık kalkın kendiniz alın birseyide ![]()
Yooookkk aman almazlar kendileri![]()
Yaa evet almiyolar
yarın elin kızı nasıl alistirdin demez inşallah elimden geldiği kadar yapıyorum ama yok ya
Onlara yaparlar nazları bize![]()