Kızımın karnı acayip gurulduyor normalmi

Ragaip kandiliniz mübarek olsun kızlar …kızım zaten çok sancılı biliyorsunuz birde karnı acayip şekilde gurulduyor normalmi bu emzirirken resmen duyuluyor ya neden guruldarki

Hayırli kandiller sinemcim, hava yutuyordur . Memenin kahverengi kısmını komple kavraması gerek , yoksa öyle hava yutuyor

Allah razı olsun cnm​:palms_up_together: tamamen alıyor ama çok sık emiyor gazlı olduğu için hırsını gogsumden alıyor emerek ikiniyor birşey olmaz degilmi gurulmasindan

İşte onlar gaz olarak tekrar sancı vericek, karnına sırtına zeytinyağı ile masaj yap canım , bacak hareketleri de yaptır . İki üç aya kendi hareket ettikçe Gazi da azalicak inşallah, bende geçtim bu yoldan çok yorucu idi :frowning:

Hayırlı kandiller canım bu ara benimkininde karnı gurulduyor :grinning_face_with_smiling_eyes: mamayı reddedersen guruldarsın diye söyleniyordum

Benimkinde de var ya hatta geceleri bazen acayip ses geliyor benim bile o kadar karnım guruldamaz ama normalmiş yani gazdan bağırsak hareketlerinden falan olabiliyormuş

Hayırlı kandiller cnm ayaklarını sıcak tut birde küçük normal bizimki bir yaşında hala guruldar Gazi vardır

Yaa inşallah darısı bize cnm teşekkür ederim​:smiling_face_with_three_hearts:

Ayyy kuti​:sweat_smile:

Yaaa aman öyle olsun da sancıları bitince duzelecekler nasil olsa​:blush::smiling_face_with_three_hearts:

coraplidon patik giydiriyorum ona rağmen ısınmıyor nedense evde sıcak :smiling_face_with_three_hearts:

Aynen öyle inşallah sakin ve akıllı oldukları zaman çok uzak olmasın​:joy:

Amin aminnnnn inslalah cnm bu ara çok yipraniyorim gerçekten Allah razı olsun duaların için​:smiling_face_with_three_hearts::palms_up_together:

Ayy cidden çok zor bende 3 çocukla mücadele içindeyim Rabbim yokluklarını göstermesin inşallah :smiling_face:

Aminn inşallah :palms_up_together:Aynıyız 3cocuk gerçekten çok zor oluyor ya dersleri sınavları anne şu anne bu ayy yeter diyorum artık kalkın kendiniz alın birseyide :joy:

Yooookkk aman almazlar kendileri​:joy:

Yaa evet almiyolar :joy:yarın elin kızı nasıl alistirdin demez inşallah elimden geldiği kadar yapıyorum ama yok ya

Onlara yaparlar nazları bize​:joy: