Kızımın közü kızardı içi ve dışı

Arkadaşlar napmam lazım iki gündür böyle aile hekimi damla ve alerji şurubu verdi ama işe yaramadi daha da kotulesiyo gibi sanki onlari yapinca

En guzeli gözdoktoruna gitmen saglik ocagi yerine goz doktoruna goturseydin keske

Geçen hafta kızımın gözü enfeksiyon oldu bende önce sağlık ocağına gittim 3 gün geçmeyince göz doktoruna götürdüm aynı damlayı yazdı. Ama günde 3 den az damlatırsan işe yaramaz dedi. Gözü çapak olduğunda silmem içinde suni göz yaşı yazdı. Damlanın adı: netira

Hmm doktor bana sabah akşam 1er damla dedi ondan mı gecmiyo acaba

Kızın kaç yaşında

10 gün önce kızım da olmuştu önce çapak oldu gözleri sonra da hafif kızarıklık oldu (kan gibi) korktum hemen göz doktoruna gittim baktı alerji olmuş dedi sıcaktan. 2 damla yazdı 1 hafta kullandım sabah ve akşam 2 damladan şuan şükür geçti. Bide bebeğiniz beyaz tenliyse mutlaka güneşten koruyun dedi doktor. Şapka ya da güneş gözlüğü kullanmamızı söyledi. Geçmiş olsun size

10 aylık

Bizimde aynen böyle oldu. Kızım çok beyaz ve hemen gözleri kızarır sıcaktan demek ki teşekkürler bilgi için şapka taktırmıyor ama alıştırmaya çalışayım bu gidişle güneş gözlüğüde almam gerekecek demek ki. Ama gözlüğün bir yaşı var mı bana hep erken geliyordu ilerde alırım diye düşünüyordum

Sağlık ocağında ki doktor banada sabah akşam demişti. Yetersiz gelir diyen göz doktoru. Hatta günde 4 dedi ben damlatması çok zor oluyor diyince en az 3 damlatman lazım dedi