Kizimin kulaklari kepce oldu

Ne yapmam gerekiyor küçükken biraz belli oluyordu ,simdi herkes diyor. int bant getircemde oda cok pahali . 450 tl fiyati var 20 bant icin cok pahali geldi . Bandaj seklinde olanlar var ama benim kiz taktirmaz gibime geliyor. Baska farkli yontemler var mi ?
Yoksa mecbur bant alcam

Bebeğiniz kaç aylık

Bebeğiniz kaç aylık instada umur hocada görmüştüm yanlış hatırlamıyorsam biri sormuştu oda 3. 4. aydan sonra işe yaramaz demişti

Dun 7 aylik oldu.

Ay gecti mi simdi . Ben instegramda yorum okumustum ise yariyanlar varmiş ama . 2 ay hic aksatmadan yapsam kulagi cok yumuşak daha şekil verilir gibi duruyor.

Benim kızım şuan 5 buçuk yaşımda 4. ayından sonra tam kepçe olmaya başladı o zaman kulak bantlarını bilmiyordm satildiğini bn bildiğiniz küçük bantla kulaklarını saçlarına bantlardm duş dan dusa çıkarırdm o zamanlar 5 aylıktı tabi herşeyi yaptım ama fayda etmedi bnm kızım daha küçüktü ama yine faydasını görmedim

Ben de Instagramda bir fenomende görmüştüm kızı için o bantlardan almış ama o da bir paylaşımında 3. Aydan sonra düzelme imkanı yokmuş demişti. Sadece büyüyünce fotoğraflarına baktığında kızmasın diye özel günlerde takmak için almıştı o bantları. Çoğunlukla da bandana takıyor dışarı giderken. Büyüyünce de kendisi istediğinde ameliyat ettireceğim diyordu. Siz de en azından özel günler için kullanabilirsiniz bantları her gün kullanmasanız bile.

Acaba nerde satiliyor bana burdan linkini paylasabilir mısınız bende bunun gibi bisey arastiriyorum

Trendyol da kepce kulak banti yazin cikar ..

bilgiler icin tsk ederim hepinize bakalim alayim da deneyim kizim cok kizcak bna​:speak_no_evil_monkey::woman_facepalming:

Hoşgeldin kepçe kulak furyasına :rofl::person_facepalming:t2: daha minnacikken anarşik gibi sürekli dönüyordu dimi kulak da öyle kaldı bizimki de öyle bide saçları da yok komik görünüyor valla bandana taktirmiyorlar bere zaten eller kafada sürekli 8 buçuk aylık ben pes ettim daha düzeleceğini sanmıyorum zaten artık saçı uzarsa kapatır napim :person_shrugging:

Hahhahajaj valla bnm kiz 7 aylik bir kere daha paylastigimda alaydim bant o zaman 3veya 4 aylikti. Esim inanmadi biyudukce daha da belli oldu herkes kepce bu kizin kulagi deyince alalim yapistirici dedi. :joy:Bant arayisindayim ..denemek amacli bi tane alayimda en azindan denedim kizim derim.

Dene bakalım ben 3. Ayda tabi bilmiyorum bu bantları yara bandıyla yapistirmistim öbür gün çıkarırken tüy gibi zaten saçlarını yolmustu ne vicdan yapmıştım ve 4. Aydan itibaren yüzüstü yatırmaya basladim belki toparlar diye yok pek bı etkisi olmadı eşim çocuğu uzaylı diye seviyor :person_facepalming:t2::rofl::sweat_smile: bide komik herkese herşeye gülüyor kel kafalı kepçe kulaklı dişsiz sapsarı bişey :rofl:

İnan ayni seyi dusundum köyden gelince ilk isim kulak banti almak dedim surekli yatinca kulaklari kiriliyo katlaniyo hic kepcelik yokdu resmen kepce oldu cocuk yorumlardada ise yaramiyo demisler ama bilemedim valla :neutral_face:

Bizimde öyle oldu hiç kepçelik yok bizde de, arkadaşım kullandı o bantlardan işe yaramadı onun için ben almayı düşünmüyorum

Canım çözüm yok ona ya geçen instegramda takip ettiğim fenomen vardı o bantlardan aldı 9 aylık sanırım çocuk işe yaramadı geç kalınmış ondan boşa para verme çok kötüyse durumu cerrahi işlem öneriyor doktorlar

Uzayli mi :joy::joy::joy: banada kucukken bi tane abi vardi o uzayli zekiye diyordu aklima o geldi :joy::zany_face:offf akranlarinin zorbaligina ugrayacak gerci yetiskinler icinde bant var. Okusun meslegi olsun kendi yaptirsin kulaklarıni .

Kizim icin deger eger o olmasa su hastane bantlari varya onlardan yapcam . Uclarini bantliycam. Ben deneyimde olmazsa olmasin ..

Bence bebekden bebebge degisir bence bnm kizda ise yariycak gibi kulaklari cok yumusak sekil alir gibi ..

Durun ben alayim en iysi duzelmese yazcam . Ilk kurban ben olayim :joy::joy::joy:cunku icmide kaldi sanki bir umut olacak gibi