Sorum başlıkta ![]()
Bilmem de ben 4. Aydan sonra gece beslenmesi nadir yapıyorum . Uyanmadıkça bir şey vermiyorum 9 buçuk 10 da yatar beslenip 6 7 arası kalkar kızım
Ne güzel maşallah istemiyor demekki bende 1 defa besliyorum rahatsız olmasın diye kesmek istiyorum artık ama nasıl hal çare bulcam bilemedim
Bide bizde uyku düzeni nanay olduğu için uyusun diye veriyorum ama gene yok
Şimdi her çocuğun kendine göre uyku rutinivar bence ben uyku eğitimlerini bilmiyorum işe yarar yaramaz tartışmaya açık da . Benim kızım gündüzleri pek doğru düzgün uykusu yok uykuya da gece gündüz farketmez zor dalıyor önceden deli gibi sallıyorum 1 aydır falan rahatız açıkçası yanında yatmamı ister bazen de . Doktorlar da 90 günü aşan çocukların 7 8 saat uyuyabileceğini diyorlar. Ben 4. 5. Ay gibi tamamen kestim ha gece de uyansa çok nadir veriyorum sütünü. Artık su verip yatırmaya başladım iyice bir kere farkettim onu yatmadan yarım saat önce bir meyve püresi maam hazırlıyorum az ondan az da süt veriyorum yaptırıyorum baya iyi uyuyor. Deneyin isterseniz sizde böyle sevdiği meyveler varsa onları kaynatıp püre yapın irmik ile sonra kaynatıp kavanoz mama yapın ardına da biraz süt verin işte yediği şeyle göre akşam ara öğünü gibi yani belki kesintisiz de uyur gece beslemeleri de kalkar. Kızım şimdi 7 aylık
14 aylık kızım akşam 9 da uyur sabah 9 uyanır gece 1,2 gibi uyanuyor hala mama veriyorum kesmeyi denemedim hiç sadece gece veriyorum zaten doktorumuz istediği sürece verebilirsin dedi bakalım artık kızıma bırakdım süreci
7 ayda kendiliginden kesmisdi gece beslenmesini 1 hafta sonra disi cikinca butun duzeni bozuldu simdi 1 kere kalkiyo mama icip yattigi icin acikiyo mutlemen artik buyuyolar . Yatirmadan once muhallebi tarzi vermek lazim sanki
Bebegim 10 aylık emzirme ve ek gıda şeklinde ilerliyoruz. Nedense hic doydugunu sanmiyorum beni emzik niyetine kullaniyor gibi. Bu sira aradigim bi başlıktı bu, geceleri 1 2 kere kalkma degil on dk, yarim saate 1 saate uyaniyor uyku falan hak getire. Dis dediler dis doneminde amenna dedikde normaldede ayni hep ayni. Mama aldim sma ve aptamil onlardanda icmiyor diliyle biberonu iletiliyor.. Gece muhallebisi almayi dusunur oldum artik. Büyüdükce düzelir diye bekledikce iyice huyu suyu degisti. Uyku sorunumuz dogustan beri vardi ama su sira sürekli mizmiz kucaktan indigi an agliyor, herseye aglayarak tepki veriyor is güc yemek yapmak o kadar zorlaştı ki… Evde 9 yasinda baska bir cocugum daha var bebekten dolayi ona bile yetemedigimi dusunuyorum artik.
Evet sanırım bir kere baya inledi böyle biz sandık dişten meğerse acıkmış normalde hiç yazmazdı sonrasında hep meyve irmik yulaf unu falan püre mama yapıp kavanozlarda az ondan az süt veya mama veriyorum. Devam sütüne de yeni başladık biz gerçi ama en iyisi o
Bizde kabizlik oldugu icin gece mamasi veremiyorum bi ara denedim 2 kere kalkiyodu teke dusurmusdu ama birakdim. Acikincada uyanip agliyolar. Normalde uyuyan bebekse gece uyanunca agliyosa acikiyo
Evet öyleymiş bende deneyimleyip gördüm bir de ilk bebiş
kabızlığı da tavsiyem yulaf unu olgunlaşmış muz ve biraz zeytin yağı çok iyi geliyor bize
Yulaf veriyorumda muzuda cok seviyo ama kabiz yapiyo canim ya olgunuda ayni sekilde
Doktora sorcam bakalım ne diyecek midesi rahatsız olma durumu var bizim gaz yapıyor anladığım… tşk ederim kızlar
Gece çoğunlukla vermiyorum yattığı 9 buçuk oluyor kavanoz mama yapıyorum meyve50 ml olanlardan ufak ondan ve 90 cc veriyorum. Gece su içip geri dalıyor . 5 6 gibi uyanınca 90 cc 3 saat sonra 60 cc 12 gibi kahvaltı tarzı 3 gibi yine 90 cc mama akşam 6 da çorba yoğurt gece de dediğim gibi veriyorum işte . Siz neler yapıyosunuz.
Gece uyanırsa binde bir o da 60 cc falan veriyorum . O da çok midesine de dokunmasın diye biz 1 haftadır kullanıyoruz daha
Bizimkinin de duygu durumları uyku düzeni gündüz özellikle allak bullak . Sıfırdan insan olmak zor ![]()
Allah kolaylık versin
Su verin onun yerine
Onuda anliyor ağlıyor hepten ![]()
@Senay Bnce 1 yaştan sonra bırakın geceler uzun acıkır dayanamaz benim oğlum 15 aylk ben gece sütünden kestim 1 haftadır çok zor ama alışıyor merak etme ilk gece çok zor açık ve net söylim sana sabaha kadar uyuyamadım 2 gün biraz rahatladı sanki 3 gün 3 defa uyandı meme yok anne burda su teklif ettim yanında uyudum kndini güvende hissetsin die elhamdülillah çok şükür benim oğlum uyanıp su içiyor uyuyo bu taktikle ama gün içinde sürekli temas halinde olun gece ağlıycak ağlasam annem meme verir aklı ile sizde vermeseniz alışacak mesela 2. Gün oğlum oturdu ağladı meme die içim içimi yedi ama mecbur yarım saniye ağladı gözüme baktı uyuma numarası yaptım vurdu kafayı yattı![]()
@Mugizme canım senin bebiş aynı benimki gibi bnde bebelac mama aldım biberon u itiyor istemiyor ağlıyor du gece yarım saate bir yada 2 saate bir uyanıyor du meme die gece iyice karnını doyur bide sabaha karşı mesela 5, 6 gibi emzirirsin bu yazdığımı dene hamak varsa hamakta yoksa ayağında şarkı sevdiği şeyler söyle hızlıca salla ağlayacak ama. Alışacaksın sadece 3 gece dişini sıkacaksın daha dier çoçugun okula başlamadan dene çünkü uykusuz kalacaksın bnim oğlum böyle oldu ama dayanırsan başarırsın acıktığı için deil alıştığı için uyanıyor
Benim ogluş 1 kez mama ile besleniyor canım fazla değil şükür başından beri öyle yönettim zaten emme durumu bitti bizde hiç de teklif etmedim su olayını ama kurulu saat gibi bence ya 1 bucukda ya 2 bucukda kesin uyanıp mama yiyor yada ben öyle alistirdigim için… bizimki gazlandigi için acaba rahat edermi düşüncesine girdim bakalım sonuçlarımız çıksın soracam doktora
Saati belliyse kendini uyanmadan 5 dk önce uykuda doyurun zamanla kalkmamaya başlayacaktır daha sonrada azaltarak tamamen süreci bitirin bunu bir arastirin isterseniz uyku beslenmesi diye geçiyor @Senay