- G5 bölgesel ıncelme yaptırıp memnun kalan var mı kalıcı bı ıncelme mi oluyor.
- Aptamil mama su da kolay çözülmüyor normal mi?
Bende G5 yaptırmayı düşünüyorum ama emin olamadım.
Aptamil prosyneo kullanıyorum kolay çözülüyor diger normal olan kolay çözülmüyor
G5 ben hamilelikten önce yaptırmıştım yırtık çok olduğu için aşağı doğru baayaaa bir sarkmam var benim baya toparlamisti ama hamile kalınca bıraktım şimdi sanki hiç yaptirmamisim gibi oldu tekrar ama eğer hamilelik olmasaydı baya toparlanacagina emindim imkan varsa yaptırın
Teşekkür ederim bende ki normal olan elımdekı bitsin diğerini alırım.
Teşekkür ederim kararsız kaldım bi kac kişi önerdi size sormak ıstedım deneyim bende inşallah olumlu olur.