Kafayı tam tutuyor mu bebisleriniz destekli oturtuyor musunuz
Kafasini dogdugundan beri hep tutuyodu destekli oturtmaya basliycakdim bu seferde kalcada gelisim geriligi oldugu icin pavlik badaj kullaniyoruz sadece yatiyo oturamiyo o sekilde malesef 4 ay 6 gunluguz bandajimiz ciksin hemen basliycaz bizde
Bizde 4 ayı geçtik kafasını tam tutuyor yastıksız oturttuğumda birkaç saniye oturuyor yan düşüyor
yastık koyunca etrafına baya uzun oturuyor
Ya maşallah bizimki oturunca kafa titriyor sabit duramıyor ![]()
Ya Allah şifa versin inşallah kısa zamanda başlarsınız umarım
İlk çocuğunsa normal canım
ilk çocukta çok hassas davranıldığı için hareketleri biraz yavaş oluyor.Zaten geç kalmış değilsiniz.benim üçüncü çocuğum kırklıyken hareket yaptırmaya başladım.tummy time yaptır,sırtüstü yatarken kollarından tutup mekik çeker gibi hareket ettir bir haftaya zımba gibi olur ![]()
Benim kızım kafasını doğduğundan beri tutuyodu. Ama ben 3 aylıkken falan oturtmaya başladım. Şuan 6 aylık desteksiz oturuyor. Bence kafasını tutmaya başlayan her çocuk oturtmalı. Şuan büyük kolaylık oluyor
Yapıyoruz canım ya biraz kafaya takıyorum bu durumu doktorda birşey demedi ilk çocuğum evet ![]()
Aynen maşallah canım
Birazda kilomuz var tabi oda engel sanırım
Ayaklarını basıyor mu peki tam yoksa kısa süreli mi duruyor
Takılmayın fazla her çocuk gelişimi farklıdır. Herşey zamanla olur ![]()
İnsallah canim amin. İlk cocugunmuş benim ikinci valla ilki gibi olmuyo tecrubeli oluyosun o yuzden moralini bozma doktorlara gore oturtmak icin zaten erken canim. Tummy time yapiyomusun bide ellerinden tutum kaldir yattigi yerden egzersiz yaptir surekli
Ben 4.5 ayda canlı destekle oturtmaya basladım kucagımızda sadece o sekilde 15 gun alıstırdım. Dogdugundan beride tummy time yaptırdım kafasını guzel tutuyordu uzun sureli olmasada tabi… Şimdi 5.5 aylık cansız destekle oturtuyorum. Kafası eskiye gore daha iyi tutuyor. Mama sandalyesi, ev içinde kullandıgım bebek arabası ve etrafına yastık koyarak. Desteksiz oturması için acele etmiycem cunku once kaslarının kuvvetlenmesi lazım o hazır olduğunda oturur zaten oyle dusunuyorum. Bol bol kucagınızda oturtun veya sandalyesinde o sekilde kafasını tutmayı ögreniyor
Aynen kucakta oturur vaziyette bizimde arada bacaklarımın arasına alıp tutuyorum kısa süreli elinden tutup kaldırma yapıyorum karın üstü tutuyorum bakalım ne Zaman gelişecek kaslarimiz
Aynen doktor öyle diyor erken tamda bilgi verdiği yokta bakalım 5 buçukta ek gıda için görüşelim dedi daha kafayı tutamadan ek gıda baslanmaz sanirim
İnşallah canım ![]()
Sen yavaz yavas az az oturt tummy time yaptir gunluk binanda olmaz zaten 5 bucuk olmazda 6 da baslarsin canim
4 buçuk aylık bebeğim destekli oturtuyoruz òne doğru eğiliyor ya da poposuyla arkaya atmaya çalışıyor kendini kayıyor normal mi ki
Anladım canım teşekkür ediyorum yapıyorum çalışmalara devam ![]()