Kızlar merhaba 40 taşlarını ne yaptınız? Attnızmı? 40 ını cıkardıktan sonra bebişlerinizin?
Kaynanam dereye attı buğdayı da kuşlara falan verdi ben pek inanma taraftarı değilim ama kaynanam gil kırk falan yaptılar kızıma eski gelenek olduğu için saygı duyuyorum
Valla benım taslar hala duruyo bebegım 8 aylık oldu ama dereye atınca ne olurmuskıı
Burdaki insanların deyişine göre uykusuzluğu hastalığı falan varsa daha bir çok şey söylüyorlar su alsın götürsün diye daha çabuk gelişimi olsun diye dediğim gibi ben inanmıyorum böyle şeylere ben sadece şuan kızımın ilk giydiği kıyafetini yikamadim sakladım ilk saçını kestim sakladım göbek bağını sakladım kızımın bütün ilkleri duruyor
Anneniz veya kaynananıza sorun yaşadığınız yöredeki insanlar taşları falan ne yaparmış diye çünkü herkesin adetleri farklı oluyor
Benim bebegimin taslari cok anlamli![]()
![]()
Akvaryumun icinde duruyor baliklar olunce tas atim bnde icine .
Biz corumluyuz ilk evlendigim sene balayina gitik antalyaya bende antalyadan 2 avuc dolusu tas topladim sekili şukulü hatira kalsin diye bebegim olunca da o taslari kullandim ![]()
![]()
geri akvaryuma atmisimdir herhalde