Bebegin uykuda çok sicriyor normalmi bu durum 10 aylik
Benim bebeğimde öyle bizde yastığının altına bıçak konulur korkmasin diye
Bu olabilir büyüme çağında bir de yine tedbirin siz küçük kuran varsa onu koyun yatağının veya yastığının altına. Bir de felak nas İhlas okuyun bebeğinizin bedenine üfleyin ve ellerinizi şöyle üstünden geçirin sürün . Allahın izniyle bir şey olmaz . Kimse yanlış anlamasın beni bıçak vb. Şeyler hem konulmaz hem de zarar bile verir gece de takip edemeyiz bebeklerimizi o yüzden Allaha sığınıp muhafaza sureleri okumak en hayırlısı olur
kalbinizi rahat tutun Allahın meleği koruma altındadır .
Çok tesekur ederim sagolun