Kizlar acil bakin

Kizlar 1.5 ay once dogum yaptim bugu hamilelik testi yaptim silik cikdi ve cok korkuyorum yeni dogum yaptigim icin oyle cikiyo olabilrmi

Henüz hcg hormonu vücuttan tamamen atılmadığı için testte çizgi çıkabilir ama hamilelik de olabilir kan testi verin kesin sonuç

Ins kuzum

1.5 derken 40 45 günü kastediyorsan eğer son ilişkiden 15 gün geçtiyse en az testte silik çıkabilir onun haricinde bı kaç gün olduysa varsada silik çıkmaz en erken 15. Gün den sonra belli oluyo kaset testte

Suan dogum yapali 1 ay 26 gun oldu

Lohusayken birliktelik yaşadıysan eğer şüphelenebilirsin :slight_smile:

Yok yasamadim 42.gun yasadim ilk birlikteliğimi

Olabilme olasılığı var o zaman ne olur ne olmaz bı kan testi verin

Ins yoktur

Tedbir almadiysaniz olası ama inşaallah yoktur