Kızlar bebeğime az önce tetagil veriyodum biden elime vurdu yüzüne döküldü tam göremedim ama gözüne kaçtı sanırım. Gözünün etrafında vardı. Direk koştum yıkadım ama şuan uyudu korkuyorum bişey olurmu acaba yazar mısınız
İnşallah bişey olmaz canım belki girmemiştir suyla yikamissin huysuzda değilse sorun yoktur Allah’ın izni ile
Geçmiştir inşallah. İşe yariyor mu ya ben de alacağım ama bilemedim etkili mi
Evet hemen etkisini gösterdi fark ettim. Umarım bişey olmaz ya
Nerden aldın cnm internetten mi
Yok eczaneden aldım