11 ay 3 haftalik bebegim ben grip olduk bugün ilerlemeden iyileşmenin için ne yapmamız lazim
Bence bol bol burnunu temizleyin ve çok fazla terlemesin kalın giydirmeyin. Bu şekilde daha hızlı iyileşiyorlar inşallah kolayca anlatırsınız.
Burnunu sık sık aç canım oda ısısı 22 24 arası olsun odanın nemi çok düşük olmasın öksürüğe neden olur. Emziriyorsan sıklaştır toparlar hemen inşallah ![]()
Bende gribim burun aspiratorden daha çok bulasmazmi
Zannetmiyorum pek ağzınıza temas eden kısımları ona direkt temas etmiyor. O da hastaymış zaten
Arkadaşlara ek olarak bir de yoğurt içine pekmez katıp verebilirsin ve mandalina portakal saatleri yapabilirsin ben öyle yaptım benimki de 11 ay 11 günlük şimdi 10 gün önce yaşadık
ya bu burun temizleme işi bende niye olmuyo beyefendi burnu tıkalı olduğu için uyanıyor serumla aciyorum aspiratörle çekiyorum ama baş bas bağırarak agladiig için geri doluyo tekrar çektiriyom yine agliyo dolduruyo ![]()
![]()
![]()
Ben kızım ağlayıp da tekrar dolduğunda hemen peçete ile üstten biraz sıkarak burnunu siliyordum öyle de biraz da olsa açılıyor. Serum suyuyla da zaten ıslanmış oluyorya daha kolay geliyor o şekilde.