Kızlar acil yorumlarınızı bekliyorum

Kızlar geçenlerde konu da açmıştım spiral takılacam diye. Bugün randevum vardı hamileyken beni takip eden doktoruma randevu aldım gittim. Doktorum öncelikle çok suratsız bir adam ama müthiş bir doktor alanında çok iyi gerçekten ama yüzünüze bakarak konuşmaz gülmez sadece konuşur anlatır yola vurur yani bişey sormaya aslında çekinirim ama iyi bir doktor yani . Her neyse bugün gittim spiral takılmak istediğimi söyledim oda ultrason ile karnıma baktı neyse sonra sordu işte kaç çocuk diye 1 dedim. Dediki öncelikle 1 çocukta zaten önermiyoruz ama sana hiç önermiyorum senin durumunda spiral senin için riskli olur dedi. Neden diye sordum. Bana dediki rahmin (rahim olarak mı dedi tam hatırlayamıyorum anlamadım orayı ama) dediki rahim atıyorum şöyle C şeklindeyse seninki tam tersine dedi o yüzden riskli olur iyi olmaz dedi kilon da var dedi. Napmalıyım diye sordum aylık iğne önerdi iğne yazdı dedi 3 aylık iğneleri önermiyorum onların yan etkileri çok aylık adetin bittikten sonra hemen vurulacaksın diye söyledi. Sezeryan ile doğum yaptım dedim şuan hamile kalsam sorun olurmu dedi zaten 1,5 yaşında bebeğin çok problem olmaz dedi. Spirali de ameliyatımdan dolayı bide rahim ile alakalı bişey dedi ama ben çok anlayamadım orayı ondan önermedi ameliyatlı olduğun içinde ekstra takılma falan dedi. Ama benim çok aklıma takıldı yok risk durumu yok seninki ters falan diyince korktum başına gelen varmı ya ne yapmalıyım aylık iğne almalı mıyım veya başka doktora mı gidip sorayım bide içim rahat etsin. Veya akışına mı bırakmalıyım :frowning:

Deri altı implantlar varmış onları araştırın bi…belki spiral tutmaz Kayar belki içeri Kayar zarar verir doktor onermiyorsa. Asla yol deneyin

İmplant düşünmüyorum aslında ya hani sipiral dedim takılayım bi kaç sene sonra düşündüğümde çıkartırım falan oda olmadı. Şimdi ya iğneyi deniycem ama zaten kilom var iyice kilo almak istemiyorum. Oda dedi eşin korunsun diye çok mutsuzum ya ters mers bişeyler dedi çok moralim bozuldu :face_holding_back_tears:

Aslında doktor çok konuşulabilir bi doktor olmadığı için net anlatamamis ne olduğu bilinmemis sanki o yüzden tabi ki yeni bi doktarla görüşün düzgün cevaplar alabilceginiz ki içiniz rahat etsin

Canım kuzenimde de aynı durum var. Yani bu bir hastalık değil anatomik yapıyla alakalı bir durum. Yani tek problem yaratacak durum ilişkin ağrılı oluyodur odur başka endişelenilecek birşey değil. Normalde rahim mesaneye doğru olıyor seninki omurgaya arkaya doğru eğik. Korunma olarakta 2.çocuk olsada farketmez diyosan normal şekillerde korun. Asla düşünmüyorum diyosan derialtı implant düşünebilirsin. Vuracağı iğneler doğum kontrol hapından ne kadar az zararsız tartışılır

Evet evet aynı böyle bişey söyledi ters falan dedi ağrım da çok olmuyor aslında ilişki sırasında. İkinci çocuğu tabiki düşünüyorum Allah nasip ederse :two_hearts: ama şuan değil diyorum kızım biraz daha büyüsün 3-4 yaşına gelsin biraz anlasın bişeyleri ondan sonra olsun istiyorum. İmplant düşünmüyorum da artık eşim korunsun madem. Teşekkür ederim aydınlattığınız için :folded_hands:t2:

Ya evet. Aslında eşim de istemiyordu takılmamı baya da tartıştık bu konuda en son dedim ben kararlıyım takılcam oda gitsin doktorda yok dedi ya kaldım valla. Eşimi aradım dedim nasıl bir istememezlikse takmadı doktor gülüyor üstüme​:smiley: ama eşime doktorun dediği gibi demiycem yani doktor dedi ikinci olsada sorun olmaz falan ama öyle dersem eşim asla korunmaz :smiley: diyim doktor dedi ameliyatın iyileşmemiş henüz en az 2 sene düşünme :joy::joy:

Peki bişey sorcam bu hamile kalmaya engel bir durum mudur. Ben evlendiğimden beri istiyordum hiç korunmadım başından beri rabbim 6 ay sonra nasip etti. Şimdi ikinciyi düşünsem acaba hemen olurmu bilmiyorum veya bu durumdan dolayı zorlaşır mı hamile kalmam acaba ?:thinking:

Hamileliğe engel değil canım . Zaten bildiğim kadarıyla hamilelikte rahim büyüdükçe eski haline dönüyor . Sen hamile kalmadan önce daha önce jinekolojik muayene olmuş muydun. Yani acaba doğultan mı yoksa sonradan mı oldu onu merak ettim

Benimkide her çocuktan sonra hemen git taktir der ne olur ne olmaz biz korunurken kaza olmasın diye

Ya iyi bari engel olmasın da​:melting_face: yok olmadım muayene ama bende merak ettim açıkçası yani sonradan mı oldu doğuştan mı diye düşünüyorum akşamdan beri üzüldüm de biraz açıkçası ya​:face_holding_back_tears:

Ya ne güzel bana diyo senle konuşmam falan tehdit ediyor bide ya :joy:

Üzülecek bir dueum yok ki canım benim . Bak goofleye yazayım anormal durum mu diye ne diyecek

Ya teşekkür ederim çok incesiniz​:smiling_face_with_three_hearts::bouquet: sorun olmasın da ben korktum dedim hamile kalmaya engel olur diye şükür değilmiş. Müsait zamanda bidaha başka doktora gideceğim ama bayan bi doktora çekinmeden sorup konuşmak istiyorum

Ay asıl yorumum şu… Siz özellikle böyle bir korunma istemiyorsanız niye bu kadar çabalıyorsunuz biraz da kocalar çabalasın asıl o korunsun ya. Sizin kararınız tabi ama şahsi görüşüm tamamen. Spiral mi iğne mi eşim hiçbirini bilmez evlenince söyledim “Bu senden çok benim sorumluluğum sen niye stresleniyorsun?” deyip kapatmıştı konuyu. Eşinizle konuşun bence hep kendi rahatlarını keyiflerini düşünmemeliler yani.

Evet belirli bir jinekoloğun olsun sende rahat edersin kadında canım

Vaaay böyle eşler var mı:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: henüz korunma muhabbetimiz olmadı ne der bilmem ama çok iyiymiş:grinning_face_with_smiling_eyes:

Var var :upside_down_face: Mantıklı olan o değil mi ama ya :roll_eyes:

Evet senin eşin gözümüzü açtı şuan :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: mantıklı olanın o olduğunu şuan öğrendik :grinning_face_with_smiling_eyes:

Kesinlikle çok doğru aynı cevaba benzer cevabı benimde eşim verdi gercekten onun tedbirinde cunku biz konuştuk arastirdik bi cok korunma yöntemlerini üzgünüm ama hiçbiri masum değil her birinin ayrı sıkıntısı beliriyor üzerine düşen kontrol erkekte sirf kadınlar kendini feda ediyor bence bu konuda