Kızlar bundan kullanan var mı aranızda? 9 gün önce sezeryan doğum yaptım ödem için aldım doktoruma yazdım ama dönmedi daha fikrinizi almak istiyorum kullanabilir miyim acaba?
Ödemmi atiyor bu
Evet hem ödem attırıyor hem kilo verdiriyor
Emziren anneler içemiyor diye biliyorum ama
Bende var kullanıyorum ama benim kızım 1 yaşına girmek üzere emmiyor sabah zorla emziriyorum tadımlık ne çekiyorsa o. Ama emziren anneler kullanmasa daha iyi bide daha yeni doğum yapmışsınız bence kullanmayın
Yeni doğum yapmışsınız sütünüze zararı olabilir ödemi bol bol su içerek çok daha güzel atarsınız
Anne sutunden 3 gunde temizlenir dedi ebem
