Kızlar acilll

Kızlar kızım 7 ay 25 günlük hiç diş yok ama kaç günden beridir özellikle gece emzirirken perişan oluyorum ağrıdan .az öncede emzirdim kızımı ama göğsünün ağrısından duramıyorum resmen gogsumun afedersiniz ucuna doğru bı bölgede nokta şeklinde beyaz olmuş ağrı yapiyo ne yapcam aynı durumu yaşayan var mı

Süt incisi diyorlar ondan olmuş olabilirmi yada mastit

Bilmiyorum ama kaç gündür kızımı emzireirken bu ağrıyı çekiyorum önceden hiç boule olmamıştım ya ağrıdan perişan oldum resmen

Netten bı arastirin süt incisini benziyor mu bı bakın yoksa mastit olabilir şişlik ağri kızarıklık oluyo bende olmuştu geçmedi doktor antibiyotik yazmıştı

Şimdi baktım benziyo süt incisine Allah razı olsun ama ağrısı beni mahvetti ya

Arkadasin dedigi gibi sut incisi yada mastit olmussun canim mastitde vucuttada agri aliyo usume ates basmasi agri oluyo

Normalde sadece gogsum agriyodu . bilmiyorum şu anda sanki korona olmuş gibi parmak uçlarına kadar heryerin agriyo gibi ondan kaynaklimi bilemedim

Tşk ederim canım insan perişan oluyo resmen herkese kızlar tşk ederim

Sut incisi o agriyi yapiyomu bilmiyorum ama agridigi icin emziremiyosan mastitte olmus olabilirsin tamda dedigin gibi oluyo agri korona agrisi gibi iki kez oldum mastit acile gittim ben serum takdilar oyle gecdi sık sık emzir ve sag soguk kompres uygula dediler eger apse varsa antibiyotik veriyolar bi git acile istersen yazik cekme agrisi cok fena

Tşk ederim canım dün gece çok kötüydü hafif ağrı var ama iyiyim çok şükür emziriyorum ama agriyo emdikçe ondan emzirmekten korkuyorum gitcem hastaneye mutlaka tşk ederim