Benim bebeğim 9 aylık Elinden tutup gezdirəm barmaq ucların da gəzir normal bir durum du Kızlar biraz endişe ediyorum
Benim bebegim de öyleydi simdi 1 yaşında baya azaldi
Normal bencr benim bebegimde o sekilde yapıyor dokuz aylıgız
Yürüteç kullanıyor musun ondan kaynaklı da oluyor benim kızım da aynı balerin gibi geziyor ama korkma yürümeye başladıgında normale dönüyor
Evet kulanıyorm
Hiç bişey olmaz merak etme bebekler ilk parmak ucunda yürüyor zaten sonra toparlar içe dönüklük falan olmasın da