Kızlar Bak misiniz

Benim bebeğim 9 aylık Elinden tutup gezdirəm barmaq ucların da gəzir normal bir durum du Kızlar biraz endişe ediyorum

Benim bebegim de öyleydi simdi 1 yaşında baya azaldi

Normal bencr benim bebegimde o sekilde yapıyor dokuz aylıgız

Yürüteç kullanıyor musun ondan kaynaklı da oluyor benim kızım da aynı balerin gibi geziyor ama korkma yürümeye başladıgında normale dönüyor

Evet kulanıyorm

Hiç bişey olmaz merak etme bebekler ilk parmak ucunda yürüyor zaten sonra toparlar içe dönüklük falan olmasın da