Kızlar bana akıl lütfen pütürlü yemek

Ya bizim bebiş alışamadı bu duruma biraz önce önce ince bulgurdan pilav yaptım yoğurtla yedireyim dedim ilk kaşıkta öğürdü suyla yuttu ikinci denemede kustu ben mi yanlış yol alıyorum deneyimlerinizi anlatır mısınız

Benm ki 11 aylık olacak hâlâ yediremiyorum kusuyor her şeyi szn ki kaç aylık başında iseniz alıştırmaya çalışın ilk başta kussa da devam edin siz

Biraz kisir mercimekli kisir yapmistim soylemesi ayip onu yiyo simdi benimle.yogurtlu bulgur sebzeli yada sehriyeli bulgur onu dunden yiyo.

2 yasina girecek daha bi sorunumuz olmadi

Biraz erken basladim tadima 4 aylikti basladigimda.

Merhaba, doktorumuz “ biz nasil boğazımıza bir şey deyince refleks olarak öğürüyoruz, bu bebeklerde dilinin üstünde oluyor. Zamanla boğaza geriliyor.” demişti. Ben de öğürdüğünde müdahale etmedim hiç. Yutabilirse yuttu, yutamazsa çıkardı. Çıkarsa bile biraz bekleyip yemek teklif ettim. Öyle öyle alıştı. Belki sizde denemek isterseniz bu şekilde.

En baştan pütürlü vererek başlamadınız mi ek gidaya? Biz 5 aylıkken başladık ve ilk andan itibaren çatalla ezdim pütürlü şekilde verdim. Çok büyük parçalar boğazına takılmadikça öğürmüyor.

Kaşığın ucuyla minik minik vererek devam edin. İlla ki alışır m

9 ay 27 günlük bizimki bu sefer kusunca red ediyor ya valla üzülüyorum

OoO bayağı erken başlamışsınız siz maşallah

Aynen bende müdahale etmiyorum bırakıyorum kusuyor zaten genelde sonra ağzı kilit yemek istemiyor ya

Sebzeleri Felan aynen ezerek veriyorum onlarda çok sorun yaşamıyor iyi piştiği için ama pilav Felan yiyemiyor mesela meyveyi Felan ısırtıyorum muz seftali erik vb…mesela karpuzda zorlanıyor kendine başına bırakınca büyük kopartiyor gene kusuyor dişlerimiz de var alt 2 üst 4… tâbi aralarda duraksamalar yaşıyoruz biz alerjik Bebek döküntü olunca 3 gün Felan birşey vermiyorum tekrar başlıyorum bide o derdimiz var onunla alakalı olur mu bilemedim ama çiğnemeyi kavrayamadi ya aslında yemek yerken bizi güzel izliyor ama icraat yok

Pilavı önce sıvı yoğurtla kaşığında 3 4 tane pirinç olacak şekilde başlayın. Önce ezerek başladık biz. Şehriyeye de kıymaya da. Sonra bütün şeklinde yedi. Salatalık içini çay kaşığıyla alıp verdim çekirdeği bile olsa az az verdim mesela. Karpuzu önce minik minik önüne koydum kendi aldı ağzına. Sonra biraz parmak boyutunda verdim evet başta garipsedi bir iki defa kustu ama sonra ne kadar ısırması gerektiğini öğrendi. Şimdi 11 aylık eline ne versem minik minik ısırır ekmeği, bisküvisini. Biraz sabır gerekiyor 1 ayı almıştır bu hale gelmesi.

Aynen biraz daha sabır deyip yola devam etcem artık tşk ederim canım… bizimki eline verince peş peşe atıyor ağzını dolduruyor oda sıkıntı :joy:zamanla inşallah daha iyi olcaz