Kizlar instgrmda bi sayfa war modamugiyim diye urun aldim yanlis beden yanlis urun gondermisler geri degisien gonderdim 100 lira kargo odettirdiler degisti geri kargoya wermisler 200 lirda dha odeme cikartip gondermisler ilk defa bu isletmede gordum bende mesj attim nedemk bu sizin hataniz bide bize bedel odettiriyosunuz dedim tennzl edip cewap wermediler dha cok sinirlendim aldiginiz para helal olmasn dedm tennezl edip cvp dhi wermiyosunuz isinize gelmiyo dedm sizi tuketici hakem heyetine wericem dedim iki snra bugn cvp weriyolar adam yazmis tehdit edemezsn avukatima weririm hadi isine bak diye bana mesj atiyo dedm siz once musterinin sorununu cozmeyi cozum odakli olmayi ogrenin dedm terbiyesiz dedim bi adam bayanla boyle konusuyo bende o sayfayi sikayet etmek istiyorm sinirlama gelsn diye instgrmda o sayfayi sikayette bulurmusunuz bnm icin
Şikayetlerle maalesef sınırlama gelmez ama bu konuda tüketici hakem heyeti seni %100 haklı bulacaktır, oradan daha rahat çözüme ulaşırsın. Ne biçim insanlar bunlar ya.
Hatta profilde “iade yok” yazmasının bile bir anlamı yok, iade ve değişim mecburen var. Kendilerinin birşeyden haberi yok insanları da öyle sanıyorlar.
300 liralik sey 600 gelmis oldu pislik bide nana isine bak diyo
Urun dagitimda sizce 200 lira werip alayimmi gerimi gonderiyim baiyosa yapsinlarmi diyim napim sizce
Gelen üründen de memnun kalacağın belli değil ki, almayıp iade gönderdim ben ne yaparsa yapsınlar. Ürün fiyatı kadar masraf çıkarmışlar.
Bir de iade yok yazmalarindan belli kendi ürünlerinin arkasında durmayacakları. Yoksa yazsalar bile iade almak zorundalar.
Almadim kargoyu geri gonderdim o aldiklarinparayida allah cikartsin ins pislik bide bana avukatima veririm hadi isine bak diyor engellemis bide rezil kepaze ilac parasi etsin o parayida
Tuketici hakem heyetine gitmeden hallolurmu biliyosunuz riskim war bide kizim war
Tesekkur ederim eline saglik canm
Mersis numarasi bergi numarasi soruyor ne yazicam oraya
Birde beni engellediklerinicin numarasi adresini goremiyorum mesj war ama orda adres nokta seklinde nasil yapick yardimci olurmusun
Adresini bulamiyorum herkes sikayetci olmus facede urunu yanlis gonderip kargo odetiyolar kizimi bide tehdit etmis demisler adresi nasl alicam
Haklarinda cok sikayet war bi kullanici paketini paylasmis ordan adrese ulastim herkese yanlis urun gondermisler kargo bedeli odetmisler baswurdum tuketici hakem heyetine
Gorusmeler kayit altina aliniyo hic bisey yapamaz.
Ettim ayn spamlayinki kisitlama gelsin
Adresi buldum sikayet ettim
