Kızlar bebeğiniz ne zaman kafasini tam anlamıyla tuttu

Biz 3 ay 20 günlük halen sabit tutamıyor yerden ellerinden tuturak kaldırıncada geride kalıyor doktor birşey demedi 4. Ay kontrolüne bakcaz

Benim kızımda 3 buçuk aylık iki gündür ellerinden tutunca kalkıyor başını güzel kaldırıyor ama her bebek gelişimi bir değil

Bebegi nekadar hareketli tuttugun ne kadar zorladiginla alakali bence. Benim kizim cok uyuyan bibbebek degildi ilk 3ay millet hayret ediyodu bu niye uyumuyo diye sirti yer gordumu kiyamet koptugu icin surekli gogsunden ve totosundan destekle dik tutuyoduk kafa öne dusuyodu tabiki ama tutuyoduk40i cikmamisti kollarimiz kopuyodu dik tutcaz diye henüz cok narin ya kipirdamaya korkardik dik pozisyonda oldugu icin :smiling_face_with_three_hearts: ama iyi tarafi 2ayini doldurmadan kafasini tutmaya saga sola cevirmeye baslamisti bile​:smiling_face_with_three_hearts:

Doktora tekrar sormanızda fayda var. Bugün benzer soru bu doktora sorulmuş.

Benim kızım da tutuyodu

Benim bebek 2 hafdalık kafasını kaldırıyor sağa sola çeviriyor hatta dönmək bile isdiyor bazen biz düz tutuyoruz kaldırıb yan şekilde elimize yaslıyor kafasını :joy::joy:

Aklınıza kötü şeyler gelmesin elbette doktora götürün ama diğer bebeklerle de kıyaslamayın bende yanlış hatırlamıyorsam 3ay 20 günlük zamanlarında merak etmiştim neden kafasını tutamıyor diye doktorum zamanla tutacak hiç bir prpblem yok deyince rahatladım. 4 ay 10 günlük falandı kafasını tamamen tuttu elini tutunca kafasınıda kaldırdı sağa sola bakmaya başladı yani gerçekten bebekten bebeğe değişiyor kuzenimin bebeği yeni 3 aylık oldu bebeği kafasını çok rahat tutuyor maşallah

Ben de sürekli bu doktoru takip ediyorum ama baş tutma için bir keresinde de 3 aylıkken sağa sola 180 derece çevirmesi gerekiyor, 4 aylıkken de başını tutması gerekiyor demişti