Kızlar bebeğinizi beşiğinde uyutuyunca yanına uzanmayınca ona ihanet ediyor gibi hissediyor musunuz

Sabah erken kalkıyor 2 saat sonra uyuyo bende uyuyorum ama beşiğine alışsın bi yandan . Bi yandan da yan yana uzansak yatsak diyorum sizde durumşar nasıl

Doğduğundan beri istisnasız hergün beşiğinde yattı, hiç yanımda yatırmadım. Gün içinde göğsümde bol bol yatırdım, kucağımda tuttum. Hem beşiğine ilk günden alıştı. Hem de onun psikoseksüel gelişimi için böylesi daha iyi ve önemli. Anne babanın yatağını çocuk paylaşmamali bence. Orası hem anne babanın özel alanı. Hem de kendisi sonraki yıllarda birey olarak anneden ayrışamıyor. Bugün hani o şikayet ettiğimiz kocalarimiz var ya, annesi ve karısının arasında dengesi sağlayamayan, karısını bir kalemde harcayan. Hah işte anneden ayrışamamaktan. Tabiki küçücük bebek anneyle uyusa hemen psikolojisi kötü olmaz ama kendi yatağına alıştırmak zor oluyor. 5 6 yaşında olup hâlâ annesiyle yatan çocuklar var. Hiç sağlık değil. Biran önce beşiğine alıştırın ve vicdan yapmayın o da bir birey annesi. Gün içinde göğsünüzde, kucağınızda uyutun.

Bilmiyorum beraber yatmadığımız için mi, bebeğim uykudan uyanınca hiç ağlamaz. Beşiğinde kıpırdanir sesler çıkarır, duyunca giderim, başında beni görür görmez heyecanlanır kocaman gülümser. Sanırım Beşiği benimsedi ve “nasıl olsa beni birazdan alacaklar” güveni oluştu. Bu çok hoşuma gidiyor.

Ben desteksiz uykuya geçemedim maalesef. Kucağımda ya da ayağımda uyutup beşiğine koyuyorum. Bazen kendi yatağımizin üzerine, bazen koltuğa da bırakıyorum uyusun diye ama beşiğe koyunca kesinlikle daha uzun uyuyor kesinlikle. Düzen çok seviyor bebekler.

Bu eski gacıların da alt açma merakı beni bitiriyor. Ben değiştireceğim zaman da altını değiştireyip getireyim diyorum “burda değiştirsene” diyorlar yok diyorum öyle rahat alışmasın mahremiyetini bilsin. Sanki görmedikleri birşey ya. Özellikle eşya çantasını vs yatak odamdan çıkarmıyorum kayınvalidemler gelince, eşyaları odada, orada değiştirip getiririm demek için.

Beşiğe kendi kokuları siniyor ya o yüzden daha rahat uyuyorlar. Yabancılamıyor yerini. Bir zaman sonra daha da uzuyor uykulari. Acıkırsa emip geri uykuya dalıyorlar hemen.

Ben hiç yanımda uyutmadım doğduğundan beri hep beşikte yatırdım ben biraz fena uyurum iki senedir eşimle bile aynı yatakta uyumaya alışamadım tek yatamayı daha çok seviyorum uyurken Allah korusun kızımın üstüne düçerim onu incitirim hiç yanımda uyutmadum ben istesemde o uyumaz ztn inan kardeşim yedi yaşında annemle uyumaya o kadar alışmşkı hâlâ onunka uyumadan uyumuyo bu doğru gelmiyor açılçası

Ben de doğduğundan beri beşiğinde yatırdım. Önce kolumda uyuttum biraz sonra ayakta 1 aydir da hamakta uyutuyorum. Sallanmaya alıştı ama sorun değil yeter ki kısa sürede uyusun yatağında. Hemen yanımda zaten her zaman uyanınca sağına döner beni arar görünce güler :smiling_face: Yatağıma sabahları alır severim bazen yatarak emziririm ilk emzirmeyi. Onun dışında hiç yanımda uyutmam. @Eğitimcianne1 nin de dediği gibi bir sürü olumsuz etkisi var. Zaten benim bebeğim her zaman uyanınca beni arar ses çıkarır genelde ağlamıyor da çok şükür bağımız güzel oluştu :smiling_face_with_hearts:

Evet çok haklısınız benim büyük kızım küçük doğduğun da babaya bağlandı onla yattı sürekli iki yaşındaydı küçük dogduugundan bizde küçüğüm le başka odadaydim şimdi büyük kızım 9 buçuk yaşında hala babasıyla uyumak için direniyor ağlıyor her gece yoksa asla uyumuyo.napicaz bilmiyorum korkuyorum diyor kendinde. Küçük ayrı yatıyor aynı odadadlar ama asla büyük tek yatmıyor