Kızlar bebekler ne zaman sünnet ettirilmeli?

Devlet 1 yaştan önce yapmiyormus özeller de biraz tuzlu en düşük 11 bin en yüksek 17600e.fiyat aldım sizler ne yaptınız

Bizim yaptırdığımız yerde de idealin 3 ay oldugunu söylemişlerdi ilaçsız sadece lokal anestezi ile hemen yapılıyor sonra ki aylarda fitil gibi ilaclar kullanmak zorunda kalıyoruz demislerdi 1 yaşına gelmeden sünnet edilen bebekletr hem daha cabuk iyileşiyor hem ilerde hatırlamıyor dediler. Fiyatta çok yüksek soylemisler. Biz Bursada istedigimiz doktorda 3500 tlye yaptırdık . Hatta o süreçte baya bir araştırmıştım en yüksek 6500 tl demişlerdi. :confused:

Ayyy ne uygunmuş yani kısacık birşeye çok para istiyorlar ya…

Ben 5 buçuk aylıkken yaptırdım. Dönmeye başlamadan yaptırmak daha mantıklı. O yüzden 3-4 aylıkken yaptırmak daha iyi bence. Zaten küçükken yaptırıldığı zaman daha çabuk iyileşiyor. Aralık ayında İstanbul da yaptırdım. Normal de 6 bin tl ydi ama benim bebeğim hareketli olduğu için popodan sakinleştirici fitil yaptı o yüzden 7 bin tl ye yaptırdım.

Sizinde uygunmuş benim bebekde 3 buçuk aylık şuan bakalım

Biz devlette yaptık bedava yaptık 4aylik çok memnun kaldım ilerde sıkıntısı olmayacak çok şükür 6 aylık olmadan yapılmalı bence 10 gün oldu ağrı sızı 2 gün tek oldu şuan rahatiz

Devlet 1 yaşına kadar yapmıyor bizim burda sizde nasıl yapıldı

Evet. Cok araştırdım genelde 10 binden yukarıydı fiyatlar

Bizde düşünüyoruzda bursada nerede yaptırdınız

Kurtarmışsınız darısı bize amin :palms_up_together:

Amin inşallah :pray:

Büyük oğlanı 22 23 günlükken sünnet ettirdim küçük oğlanı 2,5 aylıkken sünnet ettirdim… Büyük oğlan üniversite Hastanesi’nde küçük oğlan eğitim araştırma Hastanesi’nde sünnet oldu hiçbir sıkıntı yaşamadım

Bizde devlette yaptık ücretsiz 3 ay 20 günlük bi sıkıntı olmadı

Ya ne güzel kurtulmuşlar maşallah

Bizde neden öyle acaba

Bizimki de 2 ay+1 haftada oldu. 2 aylık kontrolune gitmiştik. En uygun zaman dedi doktoru ona göre yaptırmış olduk çok şükür. Kayseri Şehir Hastanesi’nde ücretsiz yapıldı bu arada.

Elhamdülillah… ayrıca ücretsiz sünnet oldular

Osmangazi aritmide fatih göçere yaptırdık. Sünnet için geldik diyorsunuz sadece onun ödemesi alınıyor muayane ücreti yok ekstradan

Ne güzel canım

Biz devlette yaptırdık 1 ay önce 3.5 aylıkken en mantıklısı dönmeye başlamadan yaptırmak. Devlette de doktoruna bağlı aslında