10 ay 17 gunluk bebegim var şu 1haftadir salliyorum uyumuyo beşikte uyumuyo illa ona sarılınca uyuyo kalkınca agliyo sonra sarılınca uyuyo neyden kaynaklı bu uykusu
Ben ise sürekli sallamaktan bana sarılarak uyumuyor durmuyor bnde diye şikayet ediyordum kendi kendime bence tadını çıkarın keşke bnm kızımda bana sarılark uyusa bnm kız sarılsa anca başörtümü çıkarmak ağryan dişime bi tane de kendisi vurmak için yaklaşır
Yok ben şikayetçi değilim sadece Bi sebebi varmi diye merak ettim
Hakkını helal et vallâ çok güldüm
O dönemler ayrılık kaygısının hat safhada olduğu dönemler geçen Instagram da bir video gördüm pedagog diyor ki bebekler uyku kavramını bilmiyorlar uyuyunca herşey bitecek gibi hissediyorlar bu yüzden temas edip uykuya direniyolar diye izin verin bebeğiniz her daim annenin kokusunu tenini hissetsin çğnkü ayrılacağını düşünüyorlar demişdi. Bana da mantıklı geldi çünkü kızım uyurken yüzüme dokunmayı gözlerim içine içine bakmayı o kadar çok yapıyor ki, gündüz uykusunda yanında yoksam yarım saat anca uyur ve ağlayarak kalkardı beni görmediğinde ben ayrılık kaygısı olduğunu düşünüyorum açıkçası
Benim.bebegjmde öyle mesela doğduğundan beri yanimda beraber uyuyoruz dün dokuzda uyudu sabah saat on birde ben uyandırdım e anne sütü içiyor her uyanınca mizmizlaninca veriyorum gene uyuyor yanında isem ama gündüz uykusu hem az uyuyor hemde her uyanınca ağlıyor haklısın bence
Kokuna alişmiş cnm![]()
benimkide öyle 3 4 gündür dış çıkarıyor bide ağzı yara ondan mı bilmem ben ayaktayken kucağımda uyuyo otursam uzansam hemen agliyo ne emzik aliyo ne meme sabaha kadar yarım saatte bir kalkiyo çabuk geçsin diye dua ediyorum 1 yaş 6 günlük