Kızlar bilgisi olan yazsın ya

3 aylık ve doğduğundan beri hergün aynı saatlerde ağlıyor

Aynı saatlerse kolik bir bebektir. Kolik bebekler için videolar var izleyebilirsiniz ama sanırım belli aya kadar devam ediyor.

Kusura bakmayın dikkat etmemişim​:face_with_hand_over_mouth:

Canım benimde aynıydı 4 ayda tavan yapacak :slight_smile: hazir ol krizlere gezdir disari cikart birde tv sac kurutma makinasi sesi var onu sesi biraz fulle yuksek olsun geciyor 5 aya kadar kolik benimde ayniydi biz en iyi cozumu gezdirmek bukduk birde tv sesi zor ama sabret bizim taa 11 kadar suruyordu gece sekizde baslayim bazen beste ama ard arda sirali gunlerde

Ya hepsini deniyoruz asla susmuyor a tavan yapmasın ya of

Belli saatlerde susmayan bebeklere genelde kolik denir . Kolik olup olmadığını anlamak için. Bebegin gazına dikkat edin . Bazen gazdan da çok rahatsız olabiliyor.

Gazını tam çıkardığına eminseniz.kolik olabilir. Kolik bebeklere genelde rahatlatıcı sesler ,araba turları son olarak da sallamak iyi gelebilir. Bebeginiz kac gunluk. Bilmiyorum ama çok küçükse de huysuz olması normal benim kizda çok huysuzdu . Karın masajı yapabilirsiniz.

Canım 3 aylık ya ne zaman geçecek a her gün aynı saatnyaa

Ablamın cocugu da 8 aylik hala aynı bebekten bebege değişir .