Kızlar bu ne acil yardım

Bebeğimin sırtında beze denk gelen yerde böyle kızarıklık var ve günden güne kötü oluyor. Bugün soyulmaya da başladı. Ne kullanabilirim. Sudocrem ve Fito sürdüm

Bence doktora görünün sıradan pişik kremleri vs geçirmez gibi ilaç şeklinde bir krem falan kullanmak gerekir gibi görünüyor

Atomik egzama gıbı cildiyeye goturun kızımda da olmuştu Allah şifa versın

Çok teşekkür ederim :folded_hands:t2:

Sicaktan dan dolayi iltihap kapmis sudo creme cok fazla yaramaz miconazolnitraat diye creme hemen geciriyo.

Yaa inşallah iyi gelir hemen alayım çok teşekkür ederim :folded_hands:t2:

Doktora goturmustum oyle demisti