Kızlar çok acil lütfen

Kızlar az önce bebeğimin burnunu açacaktım flakon olarak kullanıyorum ben. Ki doğduğundan beri de açıyorum sorun yaşamadım. Az önce açtım döndürdüm sırtına vururken burnundan kan geldi biraz çok korktum neden olmuştur. Ve fışkırtarak kustu da. Şuan geçti keyfi de yerinde ama korkuyorum ne yapmalıyım götüreyim mi hastaneye. Kaç kez yaptım bişey olmadı kan görünce aklım çıktı. Acaba içerden yara falan vardı ona mı denk geldi de kanadı yada başka bişey mi. Lütfen başına gelen varmı acil yazar mısınız

@Aynur merhaba​:cherry_blossom: Flakonla burun temizleme sırasında basınç fazla olursa, bu durum burun içindeki dokulara zarar verebilir ve kanamaya yol açabilir. Burun içindeki hassas dokuyu tahriş etmek, kanamaya neden olabilir çünkü burun içindeki küçük damarlar kolayca zedelenebilir. Burun temizlerken çok fazla basınç uygulama. Flakonun ucunu nazikçe yerleşti ve sıvıyı yavaşça ver.
şu anda bebeğinin keyfi yerindeyse ve kanama durduysa endişe etme lütfen ama tedbir amaçlı sürekli gözün üzerinde olsun :smiling_face:

Bizimde bu aralar hasta burnundaki iltihap.koyu çıkmıyor serum fizyolojik sıktım halde aspiratör biraz fazla çekince bizidme içinde kan okabiliyor yapmasamsa çocuk nefes alamıyor​:pleading_face:

Ayy çok teşekkür ediyorum şu anda keyfi yerinde şükür hemen o anda durdu ama yine de çok korktum. İçimi rahatlattıniz teşekkür ediyorum

Ay Allah yardım etsin valla ben bian görünce çok korktum sürekli yapıyorum ama ilk kez böyle oldu

Çok teşekkür ederim