Bebegimi uyuturken birden yuz üstü dustu burnumu bude azz bisi kafasini caprti uyutmamaya çalışıyorum ama uyudu bisi olur mu
Gecmis olsun canım allahın izniyle yuz üstü bisey olmaz icin rahat etmesi uyandir biraz takil korkma
Emin misin suan kimseyi uyandiramadim hastaneye götürmek için. Sert dustu biraz
Sert düştüyse acile gidin burdan arkadaşlar yazmis di yuz ustu dusmek kafana zarar vermez ins biseyi yoktur cok gecmis olsun canim rabbim korusun bebekleri
Canım bebek düşmüş sert düşmüş diyorsun kimseyide uyandırıp hastaneye götürmüyorsun yani ben olsam o evi çoktan ayağa kaldirmistim benim cocugumdan önemli değil kimsenin uykusu oturup onların uykularını düşünemem her ihtimale karşı doktora götürmekte fayda var bu tür düşmeler tehlikeli olabiliyor doktor kontrolü gerekli çünkü sert düştü diyorsun
merhaba çok geçmiş olsun, başınıza böyle birşey geldigi için üzüldüm herkesin başına gelebilir düştüğü zaman evet uyutmamaya çalışmanız gerekli ama bebek bu eninde sonunda uyuyor sadece sürekli kontrol etmelisiniz böyle bir durumda uyuduğu zaman.
fışkırır gibi kusma var ise ve hareketlerinde göz kordinasyonunda farklılık gördüğünüzde doktora götürülmeli çünkü bu tarz durumlarda röntgen hemen çekiliyor ama bebeğin vücuduna çok fazla radyasyon girmiş oluyor
aradan zaman geçmiş yazmış bulundum ama nasıl şuan iyi mi?
Çok geçmiş olsun bnm oğlumda 4 aylıkken koltuktan düştü anlik bişeydi arkadaşın çocuğu var koltuktan cekivermis çocuğu arkam dönüktü nasıl düştüğünü neresine ilk neresini vurduğunu görmedik düşüren çocukta 2 yaşında. Sordugumuzda nasıl yaptın diye kazagindan tutup çektiğini gosterdi. Anlık oluyor kaşla göz arası. Ben uyutmamistm 3 saat. Kusma varmi gözlerinde kayma gibi anormal hareket düzensizliği varmı yada kırık çıkık var mı diye hareketlerini gözlemle Allah’ın izniyle bişey olmaz