Allah aşkına ben bu kanguruyu nasıl kullanıcam bebeğim içinde yamuki duruyor yani yardım edin nolur![]()
Yani bacakları kolları tan yerleşmiyor gibi sanki
Benim bebegim de oyle duruyordu![]()
Bebek normali bu o zaman ya
hayır boşuna almışım gibi hissettim ya
Ya bu kangurularda kilitler bi anda açılıp bebek düşecekmiş korkusu yaşıyor musunuz sizde? Ben sürekli tutuyorum yine e bi anlamı kalmıyor kangurunun
Bi elim poposunda oluyor genelde ama çok kullanamdım zaten geçen gün evde penye den yapılan o bağlama şeyini yaptım evi süpürmek için oğlumu kendime bağladım bi elimde onun poposu bi elimde süpürge vardı ![]()
Ay yine kumaş daha güvenli hissettiriyor 3-5 düğüm atıyoruz da ama artık sığmıyor ona
Yamuklugu ayrı bide bana bacakları çok açılıyor ve canı acıyor gibi geliyor. Eminim öyle değildir ama çocuk acı çekiyor gibi hissediyorum bide dışarı çıkınca uyuyor zaten yanağı kıpkırmızı oluyor terliyor bide bacaklar açık. Ben 2 kere yenidoganken 1 kere de 3,5ayinda kullandım valla sırf cocuga uzuntumden bebek arabası almıştım o halde görünce. Arabayi alınca bir uyudu ki Allah’ım o anı hiç unutmam ![]()
Sanki yanlis takmissinz gibi duruyor resmden tam anlayamadim ama
Bebegi koymadan bi dene bence once oyle ayarla bi
Sonra tekrar dene.
İşte o canı acıyor mudur sorusu zaten bitiriyor beni
Bence de yanlış taktık da yanlışı bulamıyorum ![]()
Valla beceremiyorum sanırım![]()
Ya ben bu kanguru olayını hiç sevmedim ben almadım arkadaşımda vardı bana verdi kullan diye ama evde taktım bikere deneme amaçlı nasıl oluyor diye 5 10 dkka durdu gerçekten aşırı zor boynum koptu yani insanı felç eder bütün yük omzuna biniyor sonuçta dayanamadım çıkarttım boynum koptu benim valla. Gün boyu taşıyabilene helal olsun ben taşıyamadım
Belki ayarlarini yanlis yapiyorsunuzdur. Valla ben o kadar cok seviyorum ki kanguru kullanmayi. 4. Ayindan itibaren kullanmaya basladik asla bebek arabasini kullanmiyoruz kanguruya alistigimiz icin. Bebegim de cok seviyor, icinde de uyur surekli. Hatta disarda uyutmak istedigimde mutlaka kanguruya takar gezdiririm hemen uyuyuverir. Ilk baslarda cani aciyor mu, acaba düşürür müyüm seklinde korkularim benim de cok fazlaydi bu sebeple iki elimle hafif tasir sekilde gezdirirdim. Insan kullandikca alisiyor. Bir de bizim kangurumuzun ayarlanacak o kadar cok uzantisi var ki, ilk baslarda ayarlarini duzgun yapamadigim icin bana da cok agir geliyordu, sonra kullandikca dilinden anlamaya basladim ve su an baya saatlerce kanguruda tasiyabiliyorum bebegimi, hatta epey rampali uzun yuruyus yolu olan bi parkimiz var, surekli cikar 1 saat yuruyus yapariz kanguruyla.
Bacaklarin M seklinde durmasi lazim, sizin bebeginizin asagiya sallanmis gibi duruyor. Onden bi fotograf atarsaniz daha net belli olur.
Tam net resim yokmu kangurunurunz ne marka
Bebek arabamız var bunuda e bebekten aldık modeli atayım size


