Kızlar çok yoruluyorum artık :(

Gayet sakin bi bebeğim vardı nolduysa 1 hafta içinde oldu 4.aya girmemizle düzenimiz alt üst oldu meme almıyor emzik almıyor uyumuyor o kadar uykusu geliyor ki uyumuyor.ilahi açıyorum kuran açıyorum süpürge sesi açıyorum her yolu deniyorum ama yok acaba hastaneye mi götürsem gerçi ne diye götürceksem. Kızlar siz de yaşadınız mı ne zaman geçecek veya siz sakin kalmak için neler yaptınız

Sanırım 4. Ay atağını yaşıyorsunuz

  1. Ay atağı ahh neler çektik bizde kaç kere hastaneye gittim ama faydası yok 5. Aya girmemizle kendiliğinden geçti zaten. Biz eşimle çareyi battaniyede karşılıklı sallamakta bulduk bizi en çok rahatlatan o oldu. Ninni falan açtık bataniyede sallaya sallaya uyuttuk sonra direk yatağa koyduk beşiğine falanda değil öyle uyudu belki deneyebilirsin

Besigini oturma odasina tasidim reflu yatagiyla sepet
gibi olan var ya.
5 damla koyuyordum bagirsak ilaci,
salladim elim karninda cok rahatliyo cekirdek torbasi koyuyordum.
Hemen hemen hic atak haftasi gecirmedim 4 aydan itibaren.biberonu cok cabuk kavradi erken kendi tutuyordu biberonunu.



Bos biberon agzini verebilirsin