Kızlar delirmek üzereyim bi biz mi böyleyiz

Kızlar 5.5 aylık bebeğim var. Doğduğundan itibaren en iyi iki saatte bir uyanıyor bazen bu yarım saat bazen bir saat bazen iki saat oluyor çok nadir üç saat uyuyor. Üç saat uyuduğunda korkup kontrol ediyoruz. O kadar yoruldum ki sürekli sürekli uyanıyor sabahlara kadar en az 10 defa ne yapacağımızi bilmiyorum artık hayattan soğuduk. Çok yorulduk. Gündüz uykuları da çok kısa. Uykusuzluk o kadar zor ki uyutmaya çalışıyorum bir saat iki saat üç saat sürüyor. Sonrasında sinirden stresten uyuyamıyorum. Şimdi eşim oğlum uyanık bende oturdum hüngür hüngür ağlıyorum. Eşim baya yardımcı olan bir eş ama o da yoruluyor. Gurbette tekiz.

Bebrğim 7 ay 4 günlül bizde hep öyleyiz :pensive_face:

14 aylık hâlâ öyleyez dün gece on iki de uyandı sabah beşe kadar asla ama asla uyumadı sakinleşmedi durmadı hiçbir şklde kafayı yemek üzereyim bnde Allah sabır versin hepimize

Ayrı beşiğinde mi uyuyor yoksa beraber mi uyuyorsunuz acaba?

bebeğin huyu olabilir bı sıkıntısi olabilir doktora danistiniz mi benim gorumcemin kızı doğduğundan beri gün içinde toplasan 4 5 saat uyur uyumaz sabahlara kadar oturuyorlar 1 yaş 17 günlük gunduzleride sürekli ağlar uyumaz uyusada hemen uyanır bazı bebekler nedense böyle oluyor Allah yardımcınız olsun

Baştan sona kadar her şeyimiz aynı. Benim de bebeğim 5,5 aylık ne gündüz ne gece özellikle şu sıralarda hiç uyumuyor. Ben de gurbette tekim benim de eşim yardım etmeye çalışıyor ama belli yere kadar işe gidiyor sonuçta. O kadar iyi anlıyorum ki seni. Ben de çok yoruldum her gün dua ediyorum bu durum düzelsin diye. Gündüz hiçbir işimi yapamıyorum yemek bile zor yiyorum şöyle bacaklarimi uzatıp 10 dakika oturduğum zamanları çok özlüyorum​:face_holding_back_tears::weary_face: sadece uykusuzluk yoruyor onun dışında çocukla oyun oynamak ilgilenmek falan bunların hiçbirini yormuyor uykusuzluk çok zor zormuş:pensive_face: yalnız değilsin canım bunu bilmeni istiyorum… biz dişten şüpheleniyoruz ama şöyle bir durum var doğduğundan beri hemen hemen bu şekilde zaten. Huzursuz bir bebek​:pensive_face::pensive_face::pensive_face:

Ben çok şaşırıyorum sessiz sakin annesini emdikten sonra hemen uyuyan iki 3 saat uyanmayan bebeklere. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Ayrı beşiğin de uyuyor anne yanı

Evet huyu böyle ama bı çözüm arıyorum doktora soruyorum atak haftasıdir diyor uyku terörüdur diyor hiçbir çözüm yok

Ayy o kadar benzermis ki evet. Benimki de doğduğundan beri böyle bir bebek dediğin gibi yemek yapmaya yemeye vakit yok… çok zorlanıyorum uykuya direniyor ağlıyor sürekli her dk yanında olalım istiyor aynı odada olmaktan bahsetmiyorum dibinde oturursak oyun halısında belki duruyor yoksa orda kesinlikle durmuyor. Ana kucağına koyuyorum. Mutfakta tezgahta birşeyler yapıyorum beni görüyor sürekli yanında oturmamı ya da kucakta olmak istiyor her dk böyle. Kucakta bile çok huzursuzlaniyor mutsuz şekilde oluyor genel olarak

Bende çok şaşırıyorum diyorum ya iki üç saat uyusa biz eşimle yuhh ne kadar uyudu bugün gece diye dinlenmiş olarak kalkıyoruz. Bu günler de gece iki üç gibi kalkıp beslere kadar uyanık duruyor o mahvediyor bizi

Doğdu doğalı hiç düzelme olmadı mı :pleading_face:

Bir de mesele birileri geliyor eve kesinlikle görmek istemiyor ağlıyor. Ya da yardım etmeye arkadaşım vs geliyor beş dk tutup Allah kolaylık versin çok zor diyor. Nasıl dayanıyorsun diyorlar. Ne yapabilirim anneyim sonuçta tabiiki de sabırla şefkatle bakmak zorundayım öyle diyene de sinir oluyorum. Ya da kaynanama anneme gidince bakamıyoruz durmuyor diyip veriyorlar o kadar yoruldum ki eşim ve ben bakıyoruz sadece bazen zaman hiç geçmeyecekmis gibi geliyor

Ayy ben denk geldm beş dk emdi annesi beşige koydu odada herkesin içinde kalabalık ortam olmasına rağmen yeminle kesmtsz maşallah üç saat uyudu üç saat sonunda ondn büyük ablaları vardı onlar gtti uyandırdılar özledk diye yoksa daha uyurdu içimden ayet’el kürsi okuyordum yanlşkla nazarım değmesin diye bzm ki dün gece on iki de uyandı sabah beş e kadar asla uyumadı perişan olduk

Uykusu düzene girsin işte saatlerce deliksiz uyusun istiyorsanız belli bir süre koynunuzda uyutmayi deneyin bence, belki de ihtiyaci olan sadece sizsiniz..Belki saçma gelecek ama benim bebeğim 40 ı çıkana kadar aynı sizin dediğiniz şekilde uyuyordu ama ben hiç kucagimdan indirmedim put gibi dururdum sırf on dk daha fazla uyusun diye, sonrasında süre uzadı düzelme oldu fakat max 3 saat anne yanında yatıyordu o da gece olmak koşuluyla sonra ağlayarak bana gelmek istiyordu kıyamıyordum ve sarılarak uyuyorduk ..Sonuç olarak gündüz tek uykuya düştü 1 yaşına girdi ve gündüz ben onunla uyuyorum, ben yoksam beşiğinde Max yarım saat uyur ama varsam 2 saati bile buluyor.Tabi ondan başka sorumluluğum yok gün içinde sizin durum farklı olabilir.Geceleri ise kızımla uyuyorum, sabaha kadar kesintisiz uyuyor, ben ne zaman kalkarsam o da kalkar.İlk zamanlar çok zordu ama bir düzeni var şükür, birde böyle deneyin başını okşayarak koynunuzda uyutun belki düzelir, temas bağımlısıdir benim kız gibi belki de bilmiyorum herşey olabilir, atak vs böyle uzun sürmez çünkü

benimki emerken uyur ama öyle 2 3 saat uyumadı hiç koyar koymaz uyanır genelde o yüzden bende geceleri bile emzirirken yanına yatiyirum uyanmasin hemen diye gündüzde koyarım 25 dk anca uyur hemen uyanır

aynen bende öyleyim sırf uyusun diye gündüz uykularını beraber yapıyoruz ben yatınca 3 saate yakın uyuyor ama ben yoksam hemen kalkiyor su saat oldu daha yeni dalıyor şimdi …uyumadiklarinda bide sinirli oluyorlar :sweat_smile:

Yok canım keşke düzelse

Bakamıyoruz derler ama cocuk yapmayınca da cocuk cocuk dıye tuttururlar​:pensive_face::smirking_face:ah canım benım senı cok cok ıyı anlıyorum. Bugun eşime verdim 1 saat gün ortasında uyudum nasıl rahatladım nasıl iyi geldi anlatamam​:pensive_face:

Benim bebeğim de öyleydi ama rahat uyudugu zamanlar da oldu çok gaz sancısı çekti. Sizin bebeğiniz de ağlıyorsa huysuzsa vardır bir sıkıntısı.