Ya kaç gündür iade kodu alacam vermiyor hata veriyor sürekli müşteri hizmetleri açmıyor dönüş yapmıyorlar ne demek bu anlamadım ya
İade veya değişim yapabiliyorsınız beden olmadıysa . E bebeğin sadakat merkezi diye numaradan bana çok yardımcı olmuşlardı . Siteden de kod alabiliyorum
Mesela kurumsal mağazaları netten alsamda mağazasına gidip değişebiliyorum. E bebekte denemedim ama mağazasına gidip değişilebilir belki
Yok bacım ikisinide denedim çağrı merkezi açmıyor dönüş yapmak için tuşlatiyor o kar arasin diye bekliyorum onlarda aramadı… sayfadanda iade oluşmuyor hata veriyor sürekli beden olmadı diye seçiyorum
Malesef yok canım internetten olduğu için oda saçma kendi sayfasindan alınmış sonuçta mağazaya iade olması lazım yada değişim
Evet çoğu mğazalarda oluyor yani ![]()
Yalnız ben ebebek mağazadan değişim de yaptım internetten alsam da fatura ile yardımcı oldunuz . Pazartesi tekrar arayın isterseniz yada instagramdan yazın geri dönüş mutlaka yaparlar bence
Pazartesiyi bekliyorum canım Arıcam gene tşk ederim