Kızlar ek gıda yumurta sarısı

Ne kadar vermeliyim ilk tadimi olacak en sona mı saklayayim 3 gündür yoğurt verdim yarın havuç vercem

Merhaba. Her yerde alerjik olabileceği yazar. Önce yoğurtla başlasanız bile sebzelerle ve meyvelerle devam edin. Mutlaka en son olacak. Zamanı gelince de önce 8’de 1’ini sonra 4’te 1’ini sonra yarısını sonra tümünü veriyoruz. Başka şeylerle de ondan sonra karıştırıyoruz.

Bende en son tattırmayı dusunuyorum. Bizimde Ek gıda da ikinci gunumuzdu bugun havucla basladık. Bu arada ben iki gün kuralı uyguluyorum sosyal medyada takip ettigim bir dr var, üç gün kuralının kaldırıldıgını yeni bir bilginin kitaplara gecmesinin beş seneyi bulduğunu soyledi. Demir eksikliğini gidermek içinde proteinden yana zengin gıdalara hemen baslattıgını soyledi. Kendisininde cocugu var. Banada mantıklı geldi o yuzden en azından iki gun deneyip daha hızlı geçiş yapayım dedim.

Sebzeleri 3 gün denemesende olur demişti benim doktor o zaman sarısını en sona saklayayim

Anladım Cok teşekkür ederim :smiling_face_with_three_hearts:

Peki brokoli versemmi bilemedim benim bebeğim gazlı bebekti korkuyorum gaz yaparsa

Rica ederim. Ben de gaz yapar diyerek tek başına vermedim. Havuç, patates çorbası yaptıktan sonra bu ikiliye ekleyerek verdim. Zaten pek yediğimiz bir sebze değil çok da önemsemedim. Tadım yapsın diye aldım heyecanla ama ben bile 2.kez yedim haşlamasını ben de hiç sevmem :sweat_smile:geri kalanı fırında graten yapıp yedik valla . 2 gün öyle corba şeklinde verdim. Bir daha da vermedim. Gazı da devam ediyor hâlâ damla kullaniyoruz 6,5 aylık .

Hadi ya hani 6.ayda bitiyordu gaz… Bnde gaz ilacı vermiyorum 1 haftadır ama zorlanıyor arada bakiyorum

Ben önce yoğurt verdim sonra havuç verdim geçen yumurta verdim çeyrek yumurta sarısını güzel ezdim 2 gün kaynamış soğumuş suyla sulandirdim (1 çay kaşığı yedirdim sadece kalanı döktüm) o 2 günde sevmedi ama alerjik reaksiyon vermeyince 3. Vermemde peynir altı susyla ıslattım onu severek yedi

Canım sen nerelerdesin ya Yeni gördüm ahaki mucize bebekde iken denk geliyordum sana aynı dönemlerde doğurduk sanırım

Peynir altı su derken onu nasıl yaptın marketten aldığımız mı en sona saklamayı düşünüyorum yani sebzelerin sonuna sonra meyvelere geccem bugün havuç verdim bnde pek sevmedi nasıl ögüruyor yoğurdu sevdi gibi :joy:

Valla hazır peynirin suyundan koydum kendim yapmadım süzme peynir var ya onun suyunu ekledim öyle çok sevdi yumurtayı :joy: ben o kadar hamarat bir anne değilim :joy: valla bizimki yoğurt yerken suratını ekşitiyor ama yine de yiyor bu gün patates püresi yaptım onu da sevmedi suratini ekşite ekşite yedi :joy:

Bunu bana mı yazdın :blush:

Aynen canım sana yazıyorum :joy: tşk ederim

Ben hala diğer tarafı daha sık kullanıyorum buraya çok alışamadım :joy: bide çok sıpa bı oğlan doğurdum onunla ilgileniyorum sürekli sen neler yapıyorsun :joy:

Ben sildim orayı ya dedim burası aktif olur ama Cidden Burası pasif gidiyor… Benimkide öyle anamı ağlatıyor valla :joy:

Ben ikisinden de devam :joy: böyle güzel başka uygulama da bulamadım :joy: ay bu gün öyle bunaldım ki ağlamak istedim ağlayamadım bile :woman_facepalming:t2:

Niye kuzum

Oğlan bir türlü uyumadı emerken uyuyor koyuyorum uyanıyor bide huysuz hiç durmadı yemek bile yapamadım çok bunaldım bide uzun zamandır dışarı çıkmadım dört duvar arasındayız sürekli huysuzlaninca da doldum ağlayasım geldi ama onu daha fazla gererim diye ağlayamadım bile

Merhaba, patatesin içine koymadıysanız eger biraz anne sütü ve zeytinyağı ekleyin. Ben o sekilde yaptım sevdi hemde seyreltmis oldum. Yogurdu da yogurt ekşiyse sevmemis olabilir. Yogurdu gıda termometresi ile sıcaklıgını 45 dereceye getirip o sekilde mayalayın. O zaman ekşi olmayacaktır. Tabi dısarda da fazla kalmayacak 10-12 saat sonra dolaba kaldırın​:hugs: