Kanal yaptırmak için doktor arayışındayım anam özeller ne pahalı
Fakültede yapmıyomular ben hem çekim hem dolgu yaptırdım orda çok memnun kaldım
Agiz dis sağlıgi gayet güzel yapıyor özel istersen Taha yasin ciltas da gayet iyi
Yeni mi yaptirdin Aynur valla yapılıyor mu bilmiyorum sadece cerrah gördüm doktor olarak ücret aldılar mı
Ağız dişte onercegin var mı canım
Taha dedi 4 bin 250den başlıyor dişin zorluğuna göre fiyat artarmis ne ara arttı bu işlemler vay arkadaş
Oluyor 2 3 ay asaf doktor vardı benle o ilgilendi çok memnun kaldım ben ücret falan sormadılar
Genelde iyiler canim evet cok pahali
Tamam kızlar tşk ederim ![]()