Kızlar fikirr

Allah nasip ederse bayramda yaklaşık beş yıldır görmediiğim kuzenimin yanına gidecem şehir dışında en samimi olduğum kuzenimdir kendisi benden 9 ay sonra evlendi çeyiz ev hediyesi olarak kahve fincan takımı kahve yanı su bardağı, borcam seti alıp göndermştm ama şimdi giderken ne hediye götürecem bilmiyorum kendi şahsına bişey alayım diyorum elbise vs bedenini bilmiyorum sorsam anlar istemeyeblr sizce giderken ne alınmalı

Evi için nevresim takımı olabilir, çay ve pasta takımı olabilir. Kendine çanta olabilir, kitap olabilir, kişisel kupa olabilir, kapalıysa eşarp/şal olabilir.
Şimdilik aklıma bunlar geldi :smiling_face: İyi yolculuklar dilerim keyifli vakitleriniz olsun :smiling_face_with_three_hearts:

Çok teşekkür ederim​:face_blowing_a_kiss:

Dekoratif mum olur vazo olur tabi evine uydurmakda zor olur sanki hiç görmediysen çocuğu varsa ona da hediye alabilirsin ahşap sunumluk olabilir… kuzeninede takı olur parfüm olur

Güzel fikirler ve eklemek isterim isterseniz de dekor tablo olabilir :sweat_smile: instagram adresim ava.sanat6 orda ürünlerim var kişiye özel çalışıyorum ama eşi ve kuzeniniz özel bir anı tablosu bir şey ya da başka bir fikir yapabiliriz eğer el emeği bir ürün düşünürseniz

Ben takip ediyorum Aybike gerçekten harika çalışmalar yapıyor bence evi içinde kişisel olarakta bir tablo çok hoş olur. Şahsen bana gelse böyle bi hediye çok mutlu olurdum :face_with_peeking_eye::smiling_face_with_three_hearts:

Teşekkür ederim :white_heart: Allah razı olsun yapıyoruz elimizden geleni öncelikle memnuniyet

Hesabınız neydi sizin bende takip etmiyorsam edeyim karıştırıyorum bazen :joy::heart_hands:

bu da bir arkadaşımın sayfası 3d ürünler veriyor düşünürseniz fikir olsun yeni aklıma geldi kendim hariç :joy: kişisel ürünler de yapıyor

ayse_cskn15 benim hesabım sanirim takip ediyorsun . :grinning_face:

Ne demek canım ben çok severim çok fazla yeteneğim yok ama boyama yapmayı severim boyalarla uğraşmayı obje boyamayı falan ama resim yetegim hiç yok :face_with_peeking_eye:

Evet :joy: şu an sayfama baktım sonra buraya girdim herhalde bu dedim ayşe

Olsun canım ya insana başka bir hobi işte boyama da güzel

Sayfanızı inceledm biraz gerçekten çok güzel elinize emeginize sağlık ama ben böyle biraz kendi şahsına bi şeyler almak istiyorum kullanabilceği bişey ama bir gün böyle bir şey alırsam mutlaka sizden isterim çok teşekkür ederim :heart_eyes::white_heart:

İsteğe özel olarak çalışıyorum açıkçası yani hayal ettiğiniz bir şey varsa mesela ona özel de çalışabiliriz tabi bu tarz bir hediye isterseniz tuval üzerine veya çerçeveli bir çalışma falan ya da ikinizin bir resmi varsa siluet olarak sadece ( yüz detaylarına girmiyorum dinen caiz olmadığı için ) yani seçenek çok isterseniz iletişime geçebiliriz düşünürseniz :sparkling_heart:

Aynen bende onlarla oyalamayim napayım :face_with_peeking_eye::face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth::joy: