Bebek arabasıyla bi yarım saat dolaştırsam montuyla üşüt mü sizce ? Bebek arabadı pratik olanlardan ayaklarımı örtüyorum battaniye ile
Üşümez canım merak etme. Ben erzurumdayım şuan da -3 derece gündüz burda üşümüyorsa orda hiç üşümez![]()
Çıkarıyorum tabi
Yüksekovadayiz -2 bazen -4 çıkıyoruz atkı da taktirmiyor bide
Erzurum aşırı soğuk kızlar gündüz bile eksileri görüyoruz. Gece -28 30 görmüşlüğümüz var vallahi. Gece bile üzerini sıkı giydirip annemlere falan gidiyoruz yani. Tabi arabayla gidiyoruz ama Arabadan inince yine bir yürüme mesafesi oluyor. Çok şükür bişe olmadı
-12 de pofidik tulum giydirip battaniyeye sarıp abisini okuldan almaya gidiyorum bende bizimkinin üstüne bebek arabası için branda almıştım ondan rüzgar gecmiyo öyle gidiyoruz bizde![]()
Aynen öyle güzelce giydi mi soğukta bişey olmaz
Ankara’nın ayazında her gün çıkardım dolaştırmaya yağmur da karda hep çıktık hava alınca daha güzel uyuyordu soğuk hava yoktur yanlış kıyafet vardır güzelce giydirdikten sonra hiçbir şey olmaz bol bol gezin ![]()