Kızlar oğluşum 6 aylık şuan. Hikaye kitapları aldım uyku öncesi bebişe okumak için. Sizce kaçıncı ayda başlamak lazım? her uyku öncesinde mi okumak verimli olur yoksa sadece gece uykusunda mı ?
Baslayabilirsin gec bile kaldin
biz 2. Ayimizdan beri okuyoruz ve kitapları çok seviyor 18 ayligiz günün her hangi bir saati okuyoruz uyku öncesinde okuyoruz farketmiyor bize![]()
40 günlük olduğundan beri okuyorum. Akşam uyutmaya götürmeden önce okuyorum ama kitabı sadece uykuyla bağdaştirmasin diye gün içinde de okuyoruz. Gündüz uykusundan önce okumuyorum.
Yaaa maşallah ne güzel
İnşallah benimki de sever dinlemeyi. Peki hangi kitapları okuyorsun canım
Ben baya bir geç kalmışım
hangi kitapları okuyorsun canım ben bir set aldım da iyi mi bilmiyorum
@Serap1987 @Eğitimcianne1 bu seti aldım ben
Yaaa ne güzel set olarak almışsın çok tatlı gözüküyorlar
ben hamileliğimden beri rastladıkca aldım biriktirdim. Yaşına uygun olmayan anlamayacağı hikaye kitapları da okudum sırf kitaba aşina olsun diye. Senin aldıkların çok ilgi çekici ve eğlenceli gözüküyor. Birşeyleri anlamaya başladığı zaman yükselen zeka yayınlarının aynalı kitap, dokun hisset, cırtcırtlı kitaplarını aldım. Ha bir de zeki bebek kütüphanesini çok seviyordu 6-7 ay civarında ![]()
Ben genelde e bebekten yolum düştükçe alıyorum. Kikinin serileri ne bayılıyor mesela ve koala luna serisine
Böyle ilgisini çeken şeyler olsun istedim de bunları buldum deniyim dedim bakalım sevecek mi bizimki senin dediklerine de bir bakayım çeşit olsun ![]()
Tamam canım bende bakayım farklı farklı okurum ![]()
Hamileyken Kur’an-ı Kerim okuyunca hep sesli okurdum
ayy üzüldüm şimdi bende doğumdan sonra biraz birşeyleri anlamaya başlayınca kitap okunur sanıyordum neden öyle birşey düşünmüşüm bilemiyorum hatta kitapları aldım hala bekliyorum acaba ne zaman okusam diye
yarın hemen başlıyım teşekkür ederim bu arada her konuma cevap veriyorsun canımm benim çok teşekkür ederim ![]()
@Nurr
Bende okumayi dusunuyorum 2 aylik olacak
