Kizlar mamanin bozulduğunu nasil anlarız

Kizim 2 gün önce salya sümük boll ateşi vardi simdi biraz daha iyi ateşiyok en azindan. Sümük de o kadar yok. Ama hasta olalı mama içerken midesi bulanıyor. Acaba bozuldu mu ?

Bozulan mama nasil olur merak ediyorum .Kızımdan bana bulaştı hastalik o yuzden hiç birsey anlamıyorum..

Paket açıldıktan sonra 4 hafta içerisinde tüketilmesi lazim, eğer yeni paketse son kullanma tarihinde sorun yoksa ağzı açık kaldığı zaman mamada topaklanma, koku değişimi oluyor.

Canın hastalıktan bulanıyor çok ısrar edince yada öksürürken kaç kere kustu bizim oğlan üç haftadır ağzına bişey surmuyo sadece anne sütü geçmiş olsun aile boyu bizde hastayiz

Mama alerji yaparmi kizlar peki

Hasta olduğum için kokudan anlamıyorum qmq balik yag gibi bir koku geliyor bana ..

2026 yazıyor. 1 hafta oluyor eczaneden alalı. Topaklanma görmedim suan ..

Valla ben kandırarak vermeye calsiyorum. Sutum yetmiyor 40 ml anca çıkar..Beni emiyor ama .o zaman hastalıktan galiba bugün çorbada icmedi keyfi yerinde ama . İştah cokl az gece mamasiz yapamıyoruz ac kalinca durmuyor . Uyumuyor.

Tsk ederim canim . Bizde hasta yiz ailecek yeni yeni esimle kizim topladi da sıra bana geldi.. Çoook kotu ya hastalik. Benim valla dişlerimin hepsi zonkluyor . En cok korktigum şey grip ben cok agir geçiriyorum…..

Sizede gecmis olsunnnn canim.:tulip:

Canim kutunun kenarina sonullanma tarihi yaziyor 21gun diye ,oraya bala bilirsin

Durum bu sürekli herşeyi reddediyor oynaya tarak yediridn kendini kusturuyo

Çok sağol kacgundur bende bulaniyirum açım canım istemiyor bı tek eşim sağlam zaten o çok nadir hasta olan biri sütünde nenem yetiyormi yetmiyormu bilmem gogsum yumuşak saat başı emiyor bişey yemediği de gecede çok şık kalkiyor

Baktim canim ..

Hastaliktanmis ..

Teh yavrum benim . Benimki de yerdeki seyleri agizina atıyor mama sandalyesinde yemiyor ..Bu ara besginde de yatmak istemiyor guc bela yatırıyorum. Uykuya dalıyor besgie koyunca uyanıyor agliyor. Rabbim bebeklerimizi korusun yaaaa cok zor oluyor. :folded_hands:

Valla öyle büyüdükçe huyları değişiyor bizimki uzun zamabjdr benim yatıyor sık kalktığı için besige koyduufun zaman uyanıyor kucaktan inmiyor iş gece yapıyorum çamaşırlarımı falan gece katliyorum

Bende gece yaparım cogu isimi ama hasta olali Birce naz hanım da geçe 12 yatiyor . Bütün düzen bozuldu .. kiz bizimki de gece uyanınca ortalgi yıkıyor.. mama yapana kadar beklemiyor da illa kucagina alacaksın yoksa bütün.aprt. kalkar onun sesine .

Beninkide öyle huysuzlasti iyice şuan hastalgii iyileşiyor ama hala aynı sülük gibi sürekli emmek istiyor​:grinning_face_with_smiling_eyes:hafta sonu Allah’tan kızlar evde evin içinde koşarak onlar bakarken yapıyorum işleri yada bebek arabasina koyup yanımda gezdiriyorum :grinning_face_with_smiling_eyes:bizinkinde ne emekleme var ne sürünme o yüzden kucak istiyor devamli

Hastayken yat dinlen boşver kalan iş kalsın

O zaman o drek yürüyecek. Bizimki at hırsızı gibi ne yapcani bilmiyor .:joy:

Ben hasta olunca biraz daha temizliğe önem veriyom .. mesla o pencereler dk başı açılmalı ki evdeki mikrop atsin. Ben 15 dk bir hapsiriyom birde . Dun hasta hasta pas pas atık. Sirf mikrop çıksın diye . Boyle toz olan şeyleri temiz tutmayınca iyileşme sürem uzuyor ..

Aynen bende öyle cok agir olmadığım sürece hastayjen yatmam için rahat etmiyorul bide benim uc çocuk sürekli iş yapıyorum

Tehh seninki daha zor canim Allah kolaylık versin