Kizlar müsait olan yardimci olur mu

Son bi kac aydır ates enfeksiyon iştahsızlık sonra grip vs antibiyotik kullandik biraz düzelir oluyor sonra tekrar aynı normal mi 18 aylik olduk kayinvalidem bu normal değil diyor basi sağlam değil o yüzden bide kalbine baktir o yüzden hasta oluyor eski insanlar ama kilosu boyu iyi genel durumu da iyi

Zeytul geçmiş olsun, normal oladabilir olmayadabilir.Bunun için detaylı bir tahlil her zaman iyidir

Bağışıklığı düşük olabilir, enfeksiyon vücuttan çıkmadan antibiyotik tedavisini sonlandiriyor olabilirsin ya da yanlış ilaç kullanımı da olabilir..Her hastaliktan sonra muhakkak çocuğunun temas ettiği herşeyi dezenfekte et, beşik, yatak herşey..odasını sürekli havalandır vs. Bagisiklkk güçlendirici gıdalara yonel, takviye ilaçlarda iyi gelebilir.Mesela diyelim ki söylediklerimin hepsini yapiyorsundur ama yine değişen birşey yoktur vs doktordan detaylı tahlil yapmasıni iste, gerek görmese dahi sen iste..

Evet canim çalışıyor um ben baba da bu kadar bakabiliyor cocuk grip olsa bile evham yapıyoruz tsk ederim allah razı olsun balgam atsin diye ne yapayım ayaklarının altına sarımsak zeytinyağı sürdüm başka burnunu actim bide

Balgam için bol bol sıvı vermelisin boğazını temizler, serumu nebulizatöre koy burnuna tut 5-10 dk kadar.Ardindan sırtına sagli ve sollu 5 er dakika pat pat yapmalisinki balgamı yerinden oynatmalisin, gün içinde 2-3 defa bunu yap çok rahatlatir

Rica ederim ne demek Allah yardımcın olsun

Kanda enfeksiyon olabilir bence tahlil en iyisi ALLAH şifa versin zeytül yoktun Bayadır hoş geldın görümcemın ogluda oyle olmuştu anne sütü az içmiş dıe hemen hasta oluyor ve ateş oluyor genelde ondada hep enfeksiyon var malesef

Hoş bulduk canim sagolasin halen daha emziriyorum ins düzelecek duani eksik etme

ALLAH şifa versin kıyamam ya ev yoğurdu verebilirseniz ıyı olur İNŞALLAH tez zamanda iyileşir :rose:

Belki bağışıklığı düşüktür geçmiş olsun canım ama şöyle bişey de var. Griplerin virüslerin o kadar çok varyantı girdi ki hayatımıza. Bi varyantı geçirdin diye diğerine yakalanmayacak diys bişey yok daha iyileşmeden diğerine de yakalanabilşyor. Benim kuzumda grip oldu iyileşiyodu pat bi daha yakalandı. Değişik bi dönemdeyiz cidden

Detaylı muane ve tahlil canım doktorun iyiyse çözecektir bu durumu geçmiş olsun arkadaşlar yazmış olması gerekenleri bağışıklık tahlili var onada bakiyorlardı yol gosterici olur

Tsk ederim canım cümlesine sifa versin rabbim balgam icin evde nane limon bal katsam hic bal vermedim şimdiye kadar 18 aylik alerji vs olur mu bilemmedim

Tsk ederim arkadaşım ins pazartesi yaptıracam varolun

Tereyağını tavada erit pekmezle karıştır. Üzerinede limon sık yedir iyi geliyor balgam da atar öksürükte kesilir . Ben benimkine asla yediremedim ondan iyileşemiyo

Zeytul bı geniz etine baktirsana

Güzel haberlerle gel :face_blowing_a_kiss: