Bebeğim lor gibi beyaz renk bi şey çıktı bezinde normal mi
Kullandığı her hangi bi ilaç antibiyotik varmı bebeğin birde kaç aylık
5 ay 20 günlük ilaç kullanmıyor mama kullanıyor
Çok normal gibi durmuyo bı saglikocagina yada hastaneye götürün isterseniz bezin icinde böyle şeylerin parça parça olması normal ama böyle fazla şekilde normal gibi gelmedi bana..
@Nursenabircan Aramıza hoş geldiniz ![]()
