Kızlar reflü için Aptamil AR mama

Kullananlar varmı

Sma ar mama kullandım artı şurupla devam ettim.Şuan cok şükür geçti

Ha gi şurup canım bana da doktor bugün sabah akşam gastrotuss verdide

Aynısını verdi ama benim ki her öğünden sonraydı

Kızım için doktorumuz önermişti 1000 tl idi bizim alacağımız zaman maddi açıdan karşılayamayacağım için aptamil preseneo ya geçtik hem gaz sorununa hemde reflüsüne iyi gelmişti sma kullanıyorduk başta püskürerek kusardı aptamilde onu yaşamadık çok şükür 1 yaşına giricek hala aynı mamadayız