Eşim kıymalı yaptirmiş dedesi istemiş aradı aşağı inde burda yiyelim dedi tamam dedim indim kızı koltuğa uzattım kaynanam hemen kucağına aldı eşim yatır yatar dedi yok dedi aldı oturdu sofraya durdu durdu duramadi dogranmiş turpu aldı kızın ağzına soktu emdiriyo ama napiyon dedim turp gaz yapar kız zaten durmuyo biliyonuz daha ek gidayada başlamadı dedim ben baklagill yemiyorum kız sancidan uyumuyo diye dedim eşim bana serteldi yok ya hemen yedimi dedi turpun suyu var emmesi yeter dedim eşim eline aldı turpu emdi ama essah babanne suyu geliyo dedi aradan 5dkka geçmedi bu seferde dilimlenmiş limonu kızın ağzına soktu eşim ama tadı gelmedi heralde dedi takrar geri ağzına verdi yemin ederim sinirden catladim ama napiyon dedim aldım peceteyi ağzını sildim daha ek gıdaya başlamadı 4aylik bu dedim ek godaya başlamadan tatlı tuzlu ekşi verilmez dedim eşim bah napiyon sen dedi yüzüme bakıp gözlerini agartti beni azarladı babannesini azarlayacagina yapma babanne diyeceğine beni azarliyo yeminle sinir oldum ve bunu babannesi bilerek yaptı turpu verme dedim ek gıdaya başlamadı dediğim halde ikinci kez limon verdi
sinirden bir hoş oldum
eşiminde bana onun yanında sertelip azarlamasina çok bozuldum
Ay seni çok iyi anlıyorum canım maalesef bunları hep yaşayacaz ek gıdaya geçince daha kötü biliyor musun herkes birşeyler tıkamak istiyor çocuğun ağzına sakinleşmeye çalış ne yapılabilir inan bende bilmiyorum tecrübeli anneler yazarsa bize de bir akıl olur yapma etme dedikçe insanın inadına yapıyorlar daha küçükken de öpme konusu sorundu tam onu aştık artık dedim şimdi de ek gıda dönemi başladı Allah’ım sabırlar versin bize
Yapma dediğim halde arka arkaya yapıyor sırf sinir etmek için yaptı eşimle.arami açmak için zaten esimede sinir oldum
Eşinle evde sakince konuş anlat canım insanların içinde tutarlı aynı fikirde olmanız gerektiğini ve çocuktan sadece anne ve babanın sorumlu olduğunu söyle yoksa hep böyle şeyler yaparlar sizin de aranız bozulır
Eşin hatır gönül diye diye seni bitiriyor farkında değil
aman onlar büyük aman şöyle aman böyle diye diyeeee… Bunlara ne laf anlatılır ne başka birşey. Anlamazlar canım. En iyisi olabildiğince uzak durmak ve öyle birşeyde de çocuğu dibinden ayırmamak. Babaanneyide çoğumuz biliyoruz ztn başa çıkamazsın onunla arsız o ,Allah biliyor ztn.
Eşinle konuş dicem de daha önceki mevzulardan bildiğim üzere anlayacağını sanmıyorum ama bir eşref saatinde dene yinede ![]()
Geldiğin de soylucem ama zaten anlamaz cnm sen bile anladın bak yemin ederim tükendim yaa ne zaman aman kötü olmayalım desem birseyler yapıyor yine seslenmedim güzellikle kalkıp geldim kızı kucağından alıp eve çıkmasın geldi Allah’ım sabır dedim
Valla arayı yine aç dicem de eşin bu sefer sana tavır alacak. Bıyık,sakal işine döndü. O kadın tamamen hayatınızdan çıkınca rahatlan gibi sende bu sefer dede var işin içinde. Rabbim kolaylık versin.İnşaAllah bu sabırlarının karşılığını kat ve kat alırsın![]()
Bende eşine sinir oldum. İki laf diyemiyor. Sürekli seni kırıp döküyor. Ne babaane dedeymiş ya ben bile bezdum. Kadın inadına yapıyor resmen . Allah ihsan eylesin
ALLAH size sabır versin İNŞALLAH eğer dede biraz halden anlıyorsa onunla konuşmayı deneyin bi nevi karısını ona şikayet edin o sızı eşinize nasıl şikayet ediyorsa veya eşinizle güzelce konuşun eğer sizi anlamak istemiyorsa dua edin yapacak bişi yok ya elinle ya dilinle yada duayla bu iş bi şekilde düzelecek İNŞALLAH ![]()
Vallahi öyle amin cnm Allah razı olsun inşallah duaların kabul olur![]()
Bunu bende dedim kaç kere millet öz annesine sahip çıkmıyor senin gibi yatsın kalksın dua etsinler dedim inslalah 2oglumda bu konuda sana çekerler anneci olurlar diyince bozuluyor yaptıklarını bir kenara koyup kötü olmamak için çabalıyorum ama yok eşimde onlarla aynı kafada işte sinir oluyorum eşimde destekler belledim ama yok aksine beni küçük düşürdü babannesinin soluguda yerine gelmiştir
Dede biliyor cnm zaten alttan al diyor seslenme diyor bana ben o kadını biliyorum zaten senelerdir cekiyorum diyor oda karısına bişey diyemez dese çenesinden kurtulamaz oda bıkmış vaziyette sürekli çene yapıyor onada malını verdin bak sana ben hizmet ediyorum diyor ona bile hakaret eden bir kadın o…amin cnm amin inşallah yaa yaptiklarini görmezden geliyorum ama bebeğe böyle yapınca çok sinirlendim sizler de kusura bakmayın
Yok estağfurullah ne kusuru dilerim herşey gönlünce olur İNŞALLAH
Konuştum ne var agzinami soktu dilini degdirdi ne var ölumlukmu hani ne oldu diyor bende nezanan haklı gorecenki zaten dedim sinirim den güldüm gıcık gıcık guluyon bide dedi cehennem ol git deyip gitti tabiki yine haksizim
Eşimin amcasının karisida yapmışti aynısı iftara çağırmış tik büyük kızım üç aylıktı çocuga hiç haberimiz yok karpuz vermiş çocuk damaklariyla issirmis heralde tam bilmiyorum bianda korktu çağırdı sofra hazırlıyordum baktım çocuk mosmor oldu nefes zor alıyor agzindakini cikaramadim baya vurdum çıkmadı hemen eşim eline aldı o vurdu baya sert çıktı agzindan kocaman parça elimizde ölüyordu nasıl korktum çok bilgisiz insanlar var üç aylık bebek daha karpuzu emsin diye vermiş ağzına o kadar misafirin içinde kızsan olmuyor aldım başka odaya götürdüm çok kötü oldum elim ayagim titredi aglamsitim daha ilk cogugumdu yani ilki karnında olmuştu Doğan ilkti
Yaa çok haklısın gerçekten kendimi senin yerine koyunca gerçekten kötü hissettim yani sizin kadar biz vermeyi bilmiyormuyuz kendi kendilerine birşey yapmaya çalışıyorlar bende diyince ne var agzinami soktu elinde tuttu dilini degecekmi diye diyor işte ne diyim
Aynen ya bide pramature bebekti 7 aylık doğmuştu sende kız cnm neolur neolmaZ damaklari sertlesiyo issirir boğazına falan kaçırırlar tehlikeli turp bide daha bir yaşında hiç ağzına bıle yalasn diye vermedim oğluma ben
Bende vermiyorum bugün o verince sinirlendim suçlu ben oldum
Çok üzülüyorum böyle hikâyeler duyunca benimde eltilerim böyle hepsi yaşça büyük yani onların çocukları benimle yaşıt hemen hemen. Herşeye karışıp duruyorlar sürekli laf söylüyorlar bizde çocuk büyüttük biz verdik bişi olmuyor gibisinde laflar söylüyorlar sürekli bende tabi cevaplarını veriyorum ama sürekli sorun sıkıntı çıkarma peşindeler
Benim kayınvalidem kayınpederim yıllar öncesinde vefat etmiş eşim en küçükleri abileri büyütmüş bakmış ona çok seviyorlae birbirlerini eşim çok düşkün onlara sorun olursa üzülür diye bende korkuyorum kayınlarım da biraz eski kafa ama eltilerim kadar müdahale etmiyorlar. aile toplanmalarında çok bunalıyorum artık
Sinemcim senin adına üzüldüm,.rabbim sinavini kolay etsin, yazılarına denk geliyorum su eşine bir kötek atmalı![]()
bir insan karısına neden değer vermez ki, yazık günah değil mi surda ne kadar yaşayıp gitcez ki Gül gibi geçinip gitmek varken .. her seyden önce eşinle konuşman lazim uygun bir uslupla , o senin yanında oldu mu baskalarinin önemi olmuyor .. diğerlerine de Esin kizsada kizmasada tavrını koymalisin , netice de bebeği zorluklarla dünyaya getiren sen , gece gündüz fedakarlık eden sen . Millet hep konuşur zaten bir şeyi yapsanda yapmasanda , hiç kulak asma . Bebene , kendine ailene odaklan . Ömrün güzel olsun bundan sonra ![]()
![]()