Bi yakınımz evini taşıyor ama oda dekorunda vs kararsız kalmş bana sordu evin kapı girişnde salon var direkt ayrıca üç tane daha odası var biri çocuk odası biri yatak odası diğeri de misafir odası diyor ki evin hemn girişnde olan alana yer minderi takımı mı sersem oturma grubunu mu bir oda minderi olacak yer için hangisi daha güzel olur sizce ben diyorum girişteki salonda oturma grubu tv daha güzel olır sizce nasıl güzel olur fikirlerinizi merak ediyorum
Gözümde şey olarak canlandı hani çocuklar duymasın da vardı ya eve girer girmez salondu..yani eğer öyleyse koltuk takımı daha iyi kapıdan girince yer minderi biraz tuhaf olur sanki![]()
Bence de koltuk olması daha şık durur
Aynen bende @Nurr la aynı şeyi yazacaktım. Benimde odamın biri mi derli diğeri koltuklu ama şimdiki aklım olsa koltuk hiç almaz direk yüksek sedir yaptirirdim zaten evim küçük koltuklari sanki depoya yığmıssın gibi duruyor bende ![]()