Gələlim qonuya mən Rusiyada yaşayıram Burda yoldaşım dostum var ailəvi dostuq yaxın dostuq oların bir şeyinin sizə anlatacam deməli bular burda yaşayır Həmən yoldaşımı dostu burda başkir nə evlilik qurub bular da iki uşağlar var bir kız bir oğlan kızın 6 yaşı var bular Kız atası deki uşaq burda oxuyacaq Azərbaycan oxusun ona görə də uşağı nənə lə baba la göndərdi Azərbaycana uşaq olanda oxuyacaq sizə bu doğru bir hərəkət di sizin düşüncələrinizi necə görürsünüz düzgün bir qərar dı mən olsaydım heç vaxt razı olmazdım
Azerice yazmşsnz anladğm kdryla 6 yaşında küçük bir kızı okuması için Azerbaycan’a. Nenesinin yanına göndermiş doğrumu anladım bilmiyorum ama bnm içim rahat edemezdi gönderemezdm yani ta Rusya’dan Azerbaycan’a güveniyorsa nenesi için de sorun yoksa bilemem ama ben olsam gönderemezdm açıkçası iki saat yol olsa bile bırak iki ayrı ülkeyi ne bilim
İki cocuk biri oglanmis 6 yasinda olani azerbeycana nene ve dedesiyle gondermis okumak icin oda diyorki dgru biseymi yaptim yanlismi yptim diyor
Hee kendi cocugu degil arkdsinin cocuguymus ortalik kotu burdada okutabilirdi gozunun onunde olurdu nekdar 6 yasinda olursa olsun anne coxugu ailesini ozler anne baba hasreti war dersi belki kotu olck aile ozlemi olck sonucta wermemeliydi bence