Ya klimalar çok pahalı dedim taşınabilir alayım ama bilemedim iş görür mü acaba ya çocuk için istiyorum kendimi geçtim artık ![]()
Vantilatör war su koyup onlarda cok guzel bi akrabamda wardi guzel serinletiyor
Tşk ederim canım inşallah iş görür bakicaz
Ya klimalar çok pahalı dedim taşınabilir alayım ama bilemedim iş görür mü acaba ya çocuk için istiyorum kendimi geçtim artık ![]()
Vantilatör war su koyup onlarda cok guzel bi akrabamda wardi guzel serinletiyor
Tşk ederim canım inşallah iş görür bakicaz