Kilzlar 13 aylik bebeghim var ust solunum enfeksiyonu olmus burunlari cok dolu bogazlari kizarmis ama hic birsey yaptirmiyo ne burnunu tenizleyebiliyorum nede ilac vetebiliyorum ne olur yardim edin nasil yaoicam
Öncelikle çok geçmiş olsun.
Burnunu ağlasa bile açık tutmanız gerekiyor. Doktorum bana burnunu açık tuttuğun sürece kulak ve boğaz yolu enfeksiyonu olmaz kolay kolay demişti. Şimdi 6 aylığız sizin misal burnu akıyor, tıkanıyor açıyorum elimi itmeye çalışıyor,kafa çeviriyor mecbur yapıyorum çünkü daha çok hasta olsa en çok biz üzülüyoruz. Gerekirse birinden yardım alın. Biz şuan antibiyotik de başladık çünkü gribe öksürük de eşlik etti maalesef…Nane limon, ıhlamur verebilirsiniz yarım çay bardağı limonunu az katın mesela.Birde elini yüzünü sık yıkayın ılık su ile.
Burnunu olaki açamadınız duş aldırın her gün.
Gecmıs olsun canım bende burun temizliği zor yapıyorum istemiyor suan benım kı de burnu tıkalı yere yatırıyorum alın kısmından tutuyorum tek elle saga sola dönemıyor ağlasada dinlemeyin sonrasında rahat ediyorlar unutuyorlar zaten
Mecbur yapacaksın eşinden destek al o sıkı tutar sende işlemi yaparsın evet ağlıyorlar belki kötü etkileniyorlar bu durumdan ama onların iyiliği için ve sıvı alımını da artır yapabiliyorsan çok geçmiş olsun ![]()
Kafasini dik tut fisfisla bebek vicksi sur
Duş yaptırınca burunlarının içi yumuşuyo . Eğer serum sıktırmıyosa duş aldırıp hemen burnunu aspratörle çekin öyle de temizlenir. Eşiniz tutsun siz çekin
Çok geçmiş olsun burnunu biri tutsun siz çekin ağlasa da onun iyiliği için burnunun açık olması lazım benim oğlum da durmaz asla burnu çekilirken çok ağlar ama mecburen yapacak bi şey yok. İlacı da bir şırıngayla veriyoruz hep tam boğazına değil yanağın iç kısmına ve daha arkaya doğru azar azar sıkarsanız istemsiz yutuyorlar zaten
Kıyafetinin sol ve sağ omzuna nane yağı damlatın o da biraz burunlarını açar belki bek beşiğine falan da damlatıyorum hasta olduğunda keskin zaten nane yağı kokusu
Benim bebeğim yedi aylık burnunu temizlerken eliyle itiyor ağlıyor kundak yapmak zorunda kalıyorum mecbur o şekilde yapıyorum