Kızlarr normal değil mi😕

Kızlar 22 gün oldu kırkım biteli adet olmadım daha normal demi psikolojimi bozmşm ikidir rüyamda hamile olduğumu görüyorum ay allah korusun bebeğim çok küçük daha üstelik korunuyoruzda

Ben kızım 8 ay bir haftalıkken ilk kez adet oldum :smiling_face_with_three_hearts: yani gayet normal daha uzun bile sürebilir.

Ben 41.gün adet olmuştum, bir arkadaşım doğumdan sonraki 10.ayda adet olmuş. Sizde korkmayın henüz erken olabilir​:blush:

6 ay 16 günlüğüz bende olmadım hala , dört gözle olmak istiyorum su sıkıntım stresim ,sisligim gider ins

Normal canım merak etme vücut kendini toparlıyor

normal adet olmaya 6 ayda basladim :slight_smile:

Doğum yapalı 14 ay oldu emzirdiğim için hala olmadım :blush:

Hemen olan da var 6 ay 1 sene sonra olan da var

Sizi dinleyince içim rahatladı kızlar tşkr ederim adet olmasam hamilelikte olmaz demi :grinning_face_with_smiling_eyes: