Kızlarrrrrr

Kızlarr nasılsınızzz

Izmırde yaşıyorum lohusalıktan berı çok daraldım 2 aylıkta bebegım var bu civarlarda 2 günde olsa tatıle ıhtıyacım var ama cesaret edemıyorum çok zorlanır mıyım acaba ya da bır onerınız var mı ızmır de bebekle nereye gıdeblrm arabamız da yok

Hangi ilçedesiniz

Bayraklı

Denize yakinmissin minubis taksi falan ykmu bebegjnlede değişiklik olur canm iyi gelir

Sen de mi İzmir desin :smiling_face:

Evet ama benm durum daha farklı uzaktayım arabamız yok cikamiyoruz maalesef gezmelere ama senin konumun yakın